اولین اولتیماتوم علی کریمی به تیم فوتبال نفت تهران

سخنگوی باشگاه نفت از آغاز اقدامات باشگاه برای بستن تیم بر اساس نظرات و دیدگاه‌های فنی علی کریمی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین قدوسی گفت: علی کریمی بر اساس درخواست باشگاه و پس از جمع بندی‌هایی که داشته خواهان تمدید قرارداد برخی نفرات فصل گذشته شده است.کریمی برخی نفرات را هم بعنوان بازیکن جدید مد نظر دارد و نام برخی از این نفرات را بعنوان گزینه قطعی و برخی را بعنوان گزینه‌های احتمالی با باشگاه در میان گذاشته است.علی کریمی دستیارانی را مدنظر دارد ولی هنوز حضور هیچ یک از دستیاران وی در تیم قطعی نشده و کریمی شخصا در حال گفت‌وگو با گزینه‌های مدنظرش هست.

قدوسی سخنگوی نفت در ادامه گفت: علی کریمی و باشگاه نفت در حالی اقدامات برای بستن تیم،کادر و... را اغاز کرده‌اند که هنوز قرداد علی کریمی امضا نشده و حقیقتا کریمی هنوز درباره مبلغ قرارداد خود حرفی نزده است. جلسه بعدی کریمی و عرفانیان سرپرست باشکاه هم پس از هماهنگی طرفین برگزار خواهد شد که در این جلسه احتمال دارد پیش قراردادی به امضا برسد و سپس قرارداد نهایی در روزهای آتی پس از تایید نهایی طرفین امضا شود.

سخنگوی نفت تصریح کرد: زمان جلسه معارفه هنوز مشخص نیست و پس از انکه پیش قرارداد امضا شد با هماهنگی کریمی و مدیریت باشگاه درباره جلسه معارفه و یا نشستی که مدیریت باشگاه و سرمربی تیم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشند اطلاع رسانی خواهد شد.

 

قدوسی در پایان گفت: می‌توانم بگویم کریمی دست به انتخاب های هوشمندانه‌ای زده که اگر به سرانجام برسد می‌تواند بستر موفقیت تیم را فراهم سازد و شاید هم برخی انتخاب‌های علی کریمی حکم سورپرایزهایی را در فوتبال ایران داشته و علاوه بر مسایل فنی از نگاه هواداری و رسانه‌ای جذابیت‌هایی هم داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید