الاهلی به دنبال تمدید قرارداد با پژمان منتظری

بنا بر ادعای یک روزنامه قطری مسئولان باشگاه الاهلی قطر قصد دارند مدافع ملی‌پوش کشورمان را در این تیم حفظ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روزنامه الرایه قطر در شماره امروز خود مدعی شد که خواکین کاپاروس سرمربی جدید الاهلی در خط دفاعی به دنبال یک مدافع میانی قدرتمند است که این مدافع پژمان منتظری خواهد بود، البته در صورتی که باشگاه با او به توافق برسد.

 

 این روزنامه در گزارشی که به حضور سرمربی جدید الاهلی و نقل و انتقالات این  باشگاه اختصاص داشت ،نوشت :کاپاروس روز 27 ژوئن وارد دوحه می شود و در همان روز هم یک کنفرانس خبری خواهد داشت.

 

به نوشته الرایه در حال حاضر سرمربی جدید الاهلی  با سران باشگاه  در تماس است و هماهنگی های لازم را برای قرارداد های جدید بازیکنان انجام می دهد تا برای فصل جدید بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد.

 

اولین خرید این تیم یک هافبک کره ای به نام کیم است که سابقه بازی در ایران و عمان را دارد، علاوه بر این کاپاروس به دنبال یک مهاجم گلزن و یک مدافع میانی قدرتمند است.

این بازیکن ممکن است پژمان منتظری مدافع میانی ایران باشد که در دو فصل گذشته در این پست بازی کرده است،البته اگر با او توافق صورت بگیرد.الاهلی همچنین به دنبال یک هافبک میانی است که نبض بازی را در دست بگیرد.

 

الرایه در حالی این خبر را منتشر کرده است که رسانه های کشورمان روز دوشنبه به نقل از علیرضا منصوریان سرمربی استقلال از توافق  این تیم با منتظری خبر دادند.

دیدگاه تان را بنویسید