لیگ جهانی والیبال؛

سومین برد صربستان در تهران رقم خورد

تیم ملی والیبال صربستان مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی در آغاز هفته دوم رقابت های سال 2017 موفق به شکست آرژانتین شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازی های هفته دوم لیگ جهانی در تهران با دیدار دو تیم صربستان و آرژانتین از ساعت 18 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شروع شد.
ملی پوشان صربستان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 23 مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود در لیگ جهانی سال 2017 را در تهران جشن بگیرند.
تیم ملی والیبال صربستان در هفته نخست لیگ جهانی با دو برد و یک شکست و کسب 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول 12 تیمی این رقابت ها قرار گرفت. ملی پوشان این تیم آمریکا و کانادا را سه بر یک شکست دادند و سه بر صفر مغلوب بلژیک شدند.
نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در ابتدای این مسابقه از ترکیب اوروش کوواچویچ، مارکو ایوویچ، نیکولا جُوُویچ، دراژن لوبوریچ، مارکو پودراشچانین (کاپیتان)، استرچکو لیسیناک و نیوِن مایستوروبچ (لیبرو) استفاده کرد.
خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتین نیز ترکیب جرمن خوهانسن، ماکسیمیلیانو کاوانا، کریستیان پوگلاخن، نیکولاس برونو، سباستین سوله، مارتین راموس و الکسیس گونزالز (لیبرو) را مقابل صربستان به میدان فرستاد.
«سیمونه سانتی» از ایتالیا به عنوان داور اول و «لوئیس ماسیاس» از مکزیک به عنوان داور دوم، قضاوت دیدار صربستان و آرژانتین را بر عهده داشتند.
در زمان شروع این مسابقه حدود سه هزار نفر در سالن آزادی بودند که کادر فنی و بازیکنان تیم ملی زیر 23 مردان نیز از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.
از ست دوم نیز تیم ملی والیبال نوجوانان به همراه محمد وکیلی سرمربی خود به سالن 12 هزار نفری آمدند.
والیبال مردان صربستان سابقه 20 ساله در لیگ جهانی دارد و در سال 2017 برای بیست و یکمین بار در این رقابت ها شرکت می کند. این کشور تاکنون 9 بار در لیگ جهانی روی سکو رفته است که بهترین آن در سال 2016 و کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی است.
تیم ملی والیبال مردان ایران نیز از ساعت 21 امروز در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی به مصاف بلژیک می رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید