بیرانوند: پرتاب‌های بلندم یک نعمت الهی است

دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید بازی تدارکاتی مقابل مونته‌نگرو مهم‌ترین تمرین ایران برای دیدار مقابل ازبکستان بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا بیرانوند در ابتدای تمرین روز جمعه تیم ملی درباره شرایط این تیم برای دیدار مقابل ازبکستان گفت: اردوی خوبی در اتریش داشتیم و بازی دوستانه خوبی هم مقابل مونته‌نگرو برگزار کردیم که خیلی به ما کمک کرد. بازی با مونته‌نگرو اصلی‌ترین تمرین ما برای بازی با ازبکستان بود. دیدار مقابل ازبکستان خیلی حساس است برای اینکه آن‌ها هم می‌خواهند از کورس صعود به جام جهانی عقب نمانند و برای برد به ایران می‌آیند. ما هم می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم تا به جام جهانی صعود کنیم.

او با بیان اینکه بعد از آنکه به تیم ملی اضافه شد، در شرایط خوبی قرار گرفته است گفت: هر 4 دروازه‌بان تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برند و هر کدام که درون دروازه قرار گیرد، بهترین عملکردش را به نمایش می‌گذارد.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از پرتاب‌های بلند در دستور کار ایران در بازی با ازبکستان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: همه چیز بر اساس تمرین‌های کادر فنی و تیم حریف است. البته بعضی اوقات هم خودم تصمیم به استفاده  از پرتاب‌های بلند می‌گیرم. این یک نعمت الهی است و خدا را به خاطر داشتن این نعمت شکر می‌کنم.

بیرانوند در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا رکورد گل نخوردن تیم ملی در دیدار مقابل ازبکستان هم حفظ شود، اظهار کرد: این  رکورد برای تمام تیم ملی است. ما تا الان گل نخوردیم و امیدوارم در دیدار مقابل ازبکستان هم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید