حذف تیم ریکرو میکس ایران در مسابقات جهانی شانگهای

تیم میکس ریکرو ایران در مسابقات جهانی شانگهای از صعود به مرحله حذفی بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان که در شانگهای در حال برگزاری است در مرحله مقدماتی امروز مسابقات کامپوند تیمی مردان و میکس ریکرو و کامپوند برگزار شد. در بخش انفرادی نیز ملی‌پوشان کشورمان در ریکرو زنان و کامپوند مردان رقابت کردند.

در کامپوند تیمی مردان، ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امید طاهری به رقابت پرداخت.

در ریکرو میکس، ایران با ترکیب صادق اشرفی و نیلوفر علیپور وارد میدان شد که با 1271 امتیاز در رده هجدهم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

در کامپوند میکس ایران با ترکیب پریسا براتچی و امید طاهری در رده هشتم قرار گرفت. ملی‌پوشان در مرحله حذفی در نخستین دیدار مقابل روسیه به میدان می‌روند.

در بخش انفرادی و در ریکرو زنان، نیلوفر علیپور در مرحله مقدماتی چهل و پنجم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف کمانداری از مغولستان می‌رود. پارمیدا قاسمی پنجاهم شد. وی در ابتدا حریفی از مغولستان را پیش رو دارد.

در بخش انفرادی کامپوند مردان اسماعیل عبادی نهم شد. وی در مرحله اول استراحت دارد. در دور دوم به مصاف برنده ویتنام و مالزی می‌رود. مجید قیدی نوزدهم شد. وی بعد از یک دور استراحت در دور دوم به مصاف برنده چین تایپه و ویتنام می‌رود. امید طاهری بیست و دوم شد. وی بعد از یک دور استراحت به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید