آقازاده: تمام تلاشم را برای کسب بهترین و خوش رنگ‌ترین مدال انجام می‌دهم

ملی‌پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان گفت: امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا آقازاده درباره حضورش در رقابت‌های وزنه‌برداری  بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: بعد از سال‌ها حضور در اردوهای تیم ملی نخستین حضورم در یک میدان رسمی را تجربه می‌کنم. از اعتماد کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و از آمادگی مطلوبی برای حضور در این مسابقات برخوردارم، به رکورد مجموع 390 کیلوگرم هم در تمرینات رسیده‌ام و امیدوارم تا روز مسابقه بتوانم این رکورد را باز هم ارتقا دهم تا با یک مدال خوش‌رنگ به ایران برگردم.

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان درباره حریفانش در این مسابقات گفت: ‌بدون شک اولین و اصلی‌ترین شانس قهرمانی محمدرضا براری وزنه‌بردار خوب کشورمان است که به تازگی قهرمان آسیا شده است. بعد از او وزنه‌برداران ازبک، عراقی و ترکیه‌ای هم رکوردهای خوبی اعلام کرده‌اند، اما من تمام تلاشم را برای کسب بهترین و خوش رنگ‌ترین مدال انجام می‌دهم و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

آقازاده تصریح کرد: در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده‌ام و امیدوارم با یک مدال خوشرنگ پاسخ زحمات خودم و خانواده‌ام را بگیرم و با دست پر به ایران بازگردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید