کسب مدال طلای احسان‌پور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال، مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح روز گذشته در دهلی‌نو آغاز شده است، در روز دوم و پایانی نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به مصاف حریفان رفتند که بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم با پیروزی در فینال مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 61 کیلوگرم که 12 نفر حضور داشتند بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل جی هون یون از کره جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 از سد دولت نیازبیکوف، قهرمان 2015 و 2016 آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

احسان پور در دیدار پایانی به مصاف هان سانگ کیم از کره شمالی رفت که با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی دست یافت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

(کشتی‌گیر کره شمالی در مرحله نیمه نهایی ری هیگوچی، نایب قهرمان المپیک در وزن 57 کیلوگرم از ژاپن که حسن رحیمی را در برزیل برده بود، را با ضربه فنی شکست داده بود)

تا دقایقی دیگر در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت. در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در فینال با عظمت دولت بیکوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد. در وزن 125 کیلوگرم نیز یدالله محبی در دیدار پایانی با سومیت از هند مبارزه می‌کند.

تیم کشورمان در روز نخست موفق به کسب یک مدال نقره توسط حسین شهبازی در وزن 97 کیلو و 3 برنز توسط اطری، نصیری و تیموری در اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید