حاشیه بدرقه تیم جوانان به مسابقات جام جهانی

تذکر تاج به سازمان لیگ و تیم‌های بدهکار

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم جوانان به سازمان لیگ و تیم‌های بدهکار حاضر در لیگ برتر تذکر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم بدرقه تیم فوتبال جوانان کشورمان به مسابقات جام جهانی 2017 کره جنوبی و تیم فوتسال زیر 20 سال به مسابقات آسیایی تایلند، امروز (شنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، اعضای کادرفنی و بازیکنان و جمع کثیری از اهالی فوتبال در هتل المپیک برگزار شد.

* پیش از شروع مراسم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خوش‌وبش گرمی داشت.

*با شروع مراسم تاج برای حاضران دقایقی صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه صحبت‌های خود در خصوص چند مورد تذکراتی ارائه داد. تذکر اول مهدی تاج به سازمان لیگ در خصوص شرایط نامناسب چمن ورزشگاه خرمشهر بود که او اعلام کرد: فینال جام حذفی در حالی برگزار شد که ورزشگاه خرمشهر شرایط خوبی نداشت و باید مسئولان سازمان لیگ در خصوص این موضوع تدابیری را بیاندیشد تا در سال‌های آینده این مشکلات برطرف شود و اگر مشکل و زیرساخت‌ها قابل حل نبود، هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص این موضوع تصمیم جدیدی بگیرد.

قسمت‌ دوم صحبت‌های رئیس فدراسیون به تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال مربوط می‌شد و او مجدداً به آنها هشدار داد تا زمانی که بدهی‌های گذشته خود را تسویه نکنند، نمی‌توانند قرارداد جدیدی را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

* در اواسط مراسم علی کفاشیان در جمع مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان و مربیان تیم‌های فوتبال و فوتسال جوانان کشورمان حضور پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا مجری برنامه لحظاتی درباره کفاشیان خاطره‌ای را حاضران بازگو کند. او در خصوص چهره همیشه خندان کفاشیان صحبت‌هایی را انجام داد که برای حاضران خالی از لطف نبود.

* در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال جوانان از خانواده شهید مهدی رضایی‌مجد تجلیل به عمل آمد و یاد و خاطره او گرامی داشته شد.

* از حسین طیبی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تنها بازیکن شاغل در لیگ‌های اروپایی در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

* از اعضای کادر فنی تیم جوانان و بازیکنان زیر 20 سال فوتسال ایران تقدیر به عمل آمد.

* تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان برای حضور در جام جهانی امشب تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد.

* در تیم ملی جوانان کشورمان در گروه C این مسابقات با تیم‌های پرتغال، زامبیا و کاستاریکا هم‌گروه است و این مسابقات از روز 30 اردیبهشت در کشور کره‌جنوبی آغاز خواهد شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید