ترونیک: نخستین هدف من، مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان است

هماهنگ‌کننده تیم‌های پایه بسکتبال ایران گفت: هدف کوتاه مدت ما حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان به میزبانی مصر در سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نناد ترونیک کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی زیر 199 سال جهان در مصر را اولین هدف کوتاه مدت فدراسیون بسکتبال با حضور وی ذکر کرد.

این مربی صربستانی که به عنوان ناظر و هماهنگ‌کننده تیم‌های پایه با فدراسیون بسکتبال قرار داد بسته است گفت: من سوپروایزر و هماهنگ کننده تیم‌های پایه هستم و قرار است در تمام رده‌های سنی تا زمان مسابقات و برگزاری مسابقات همراه تیم‌ها باشم. به علاوه ارتقای سطح کار مربیان، آموزش آنها و پیداکردن بازیکنان مستعد از دیگر وظایف من خواهد بود.

وی در رابطه با مهمترین اهداف تیم‌های پایه اظهار داشت: هدف کوتاه مدت ما حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان به میزبانی مصر در سال جاری خواهد بود. من اواسط ماه می به تهران بازمی‌گردم و برنامه‌ای رده‌های سنی زیر 16 سال، زیر 18 سال و زیر 19 سال را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

نناد ترونیک که در سالن برگزاری مسابقات بسکتبال غرب آسیا حضور دارد و مسابقات را از نزدیک تماشا می‌کند، گفت: برگزاری مسابقات و شیوه بازی تیم ملی ایران در سطح خوبی است اما اگر بخواهیم سطح تیم ملی ایران را با اروپا در نظر بگیریم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید