غایب بزرگ رئال مادرید در دیدار با بایرن مونیخ

گرت بیل تمرینات صبح امروز رئال مادرید در کمپ تمرینی والدبباس را از دست داد، تا با غیبت در آخرین جلسه تمرینی پیش از جدال با بایرن مونیخ، دیدار برگشت مقابل این تیم را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، این مهاجم ولزی هنوز از ناحیه عضله ران پای راست احساس درد می کند – مشکلی که باعث تعویض او در دقایق آغازین نیمه دوم بازی رفت مقابل بایرن مونیخ شد. به این ترتیب با توجه به غیبت بیل در دیدار فردا، جا برای ایسکو باز می شود، کسی که این روز ها با درخشش خود مطمئناً  هواداران تیم را راضی کرده است.

خامس رودریگز، مارکو آسنسیو و لوکاس وازکز هم دیگر گزینه های احتمالی زیدان برای جایگزینی بیل هستند. در مورد سایر اعضای تیم، همگی بدون مشکل تمرین کرده اند. انتظار می رود که کیلور ناواس بعد از غیبت  مقابل خیخون، به ترکیب اصلی بازگردد، در حالیکه در خط دفاعی نیز قوی ترین ترکیب ممکن از سوی زیدان روانه بازی خواهد شد: کاوراخال، ناچو، راموس، مارسلو.

در خط میانی و حمله نیز تغییری ایجاد نخواهد شد و کروس به همراه مودریچ، کاسمیرو، رونالدو و بنزما سایر نفرات تیم را تشکیل خواهند داد. واران و په په نیز دیگر مصدومان تیم هستند و این بازی را هم از دست می  دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید