مرفاوی: ۱۰ نفره نمی‌شدیم به استقلال نمی‌باختیم

سرمربی تیم صبا می‌گوید بازی تیمش برابر استقلال متعادل بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صمد مرفاوی بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود و شرایط دو تیم برابر بود. بازی متعادلی دیدیم. موقعیتی به هم ندادیم.

او افزود: هر دو تیم کرنر و اوت‌های زیادی داشتند. وقتی که ما ۱۰ نفره شدیم شرایطمان به هم خورد و باعث شد تا استقلال فشار بیاورد و در نهایت گل خوردیم. ما وظیفه خود را در یارگیری رعایت نکردیم و گل دوم را خوردیم. باید کارمان را ادامه دهیم تا بتوانیم به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی صبای قم درباره خداحافظی عنایتی، بیان کرد: ای کاش عنایتی اعلام نمی‌کرد و خداحافظی می‌کرد. او کمی تحت تاثیر خداحافظیش قرار گرفته بود چون چندین سال در اینجا بازی کرده بود. برایش سخت بود. او به لحاظ روحی در این بازی افت کرد. خداحافظی برای هرکسی ناراحت کننده است. فکر می‌کنم خداحافظی او به ضرر ما شد و هم رودر رویی بازیکنان قبلی استقلال که امروز مقابل این تیم قرار گرفتند. شاید اگر ده نفره نمی‌شدیم، نتیجه به نفع ما می شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی درباره احتمال سقوط تیمش، عنوان کرد: ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا امروز که این تیم را نگه داریم. هرچه داریم را وسط گذاشته‌ایم تا تیم را حفظ کنیم. این سه بازی آینده برای ما حیاتی است. ما با تیم‌هایی بازی داشتیم که بالای جدول هستند. این هفته با استقلال بازی داشتیم که دنبال نایب قهرمانی است و بعد هم با سپاهان و نفت داریم. ما امروز هم نباید می‌باختیم. اگر ده نفره نمی شدیم، نمی‌باختیم. استقلال هم به لحاظ بدنی خسته بود و بازی پایاپایی انجام شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید