سعداوی: تیم ملی نتیجه گرفت اما تعطیلات پی‌درپی به باشگاه‌ها ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، تیمش به دنبال سه امتیاز دیدار مقابل نفت تهران است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم طبیعی است که یک بازی سخت پیش روی ماست، اما قطعاً هر دو تیم به فکر سه امتیاز هستند. نفت از مربی خیلی خوب و مسلطی بهره می‌برد و بازیکن خیلی خوبی در اختیار دارد.

وی افزود: نفت یک تیم خیلی خوب و پرمهره است و مطمئنم سرمربی تیم با توجه به تاکتیکی که دارد از هر تاکتیکی در تیمش بهره می‌برد. تیم ما دنبال این است که با کسب نتیجه خوب جایگاهش را در جدول بهبود بخشیده و ان‌شاءالله فصل را خوب تمام کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده است، یادآور شد: نمی‌دانم شما بر چه اساسی به این شکل سؤال کردید! فاصله ما با تیم چهارم جدول فقط پنج امتیاز است و اگر بازی فردا را ببریم سه چهار پله در جدول صعود خواهیم کرد. شما باید نتیجه و تلاش ما را براساس معیارهای کلی بسنجید.

سعداوی با اشاره به اُفت ساسان انصاری و عدم گلزنی او در هفته‌های اخیر تصریح کرد: بارها گفته‌ام که پست اصلی ساسان انصاری جایی نیست که ما از او استفاده می‌کنیم، اما با این حال این بازیکن توانسته خودش را یکی از مدعیان آقای گلی کند. انصاری عملکرد خیلی خوبی در تیم داشته و ما از او رضایت کامل داریم، اما اینکه چرا چند هفته است که گل نزده دلایل متعددی دارد. شاید این مشکل اصلی تیم ما باشد که از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کند. شما در بازی با سپاهان دیدید هفت هشت موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. حالا نمی‌دانم اسم آن را بدشانسی بگذاریم یا اینکه شاید ضعف از خودمان باشد که نتوانسته‌ایم این مشکل را برطرف کنیم. به هر حال پرونده بازی‌های گذشته برای ما بسته شده و تلاش ما این است که چهار بازی آینده را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم.

وی در مورد آینده‌اش در تیم فولاد خوزستان نیز گفت: من تا انتهای فصل با باشگاه فولاد قرارداد دارم و با تمام وجودم به کار خود ادامه می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران راجع به اینکه آیا درست است باشگاه‌ها از چهار هفته مانده به پایان لیگ به دنبال مربی و بازیکن تیم‌های دیگر باشند، خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای این مسائل طبیعی است. شما در اروپا می‌بینید شش ماه قبل از اتمام فصل مربی می‌داند که فصل بعد باید در چه تیمی مربیگری کند. اما این موضوع در فوتبال ما جا نیفتاده است. در فوتبال ما همیشه این‌طور بوده که همه چیز بعد از اتمام فصل مشخص می‌شود. شاید این‌طوری بهتر باشد. اینکه هنوز فصل تمام نشده گمانه‌زنی در مورد فلان بازیکن و مربی می‌شود آرامش بازیکنان و مربیان را برهم می‌زند، اما اگر همه چیز روال عادی‌اش را طی کند، تمام مربیان و بازیکنان با فراغ بال بیشتری کارشان را به اتمام می‌رسانند.

سعداوی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چند بازیکن فولاد قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد، گفت: اکثر بازیکنان فولاد در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند، اما خوشبختانه باشگاه آنقدر بازیکن بااستعداد در تیم‌های پایه خود دارد که سال‌های سال می‌توانند به این تیم خدمت کنند.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند لیگی که گذشت کیفیت لازم را داشت و باشگاه‌ها توانستند به فوتبال ملی کمک کنند یا نه، عنوان کرد: در پویا شدن یک لیگ عوامل زیادی دخیل هستند از جمله هواداران، ورزشگاه‌ها، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و مسائل دیگر که هر کدام به اندازه‌ای تأثیرگذار هستند، اما واقعیت این است که امسال چند بار در لیگ وقفه به وجود آمد و دلیلش هم بازی‌های تیم ملی بود. قرار شد نگاه همه ما به این قضیه ملی باشد و اولویت با تیم ملی شد. خوشبختانه تیم ملی نتایج خیلی خوبی گرفت و این مسئله جای خوشحالی دارد، اما واقعیت این است که تعطیلات پی‌درپی به باشگاه‌ها ضربه زد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان درباره غایبان تیمش در بازی با نفت تهران گفت: ما فقط عبدالله کرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید