هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الریان در نیمه نخست

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفته است. این دیدار از ساعت ۱۹ با سوت "ریوجی ساتو" داور ژاپنی، آغاز شد. گزارش لحظه به لحظه بازی را در ادامه می‌خوانید.

اعتراض دروازه‌بان الریان به داور باعث شد از ریوجی ساتو کارت زرد بگیرد. عمر باری به لیزر انداختن تماشاگران به روی چشمانش اعتراض داشت.

ترکیب پرسپولیس: علی‌رضا بیرانوند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، سروش رفیعی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب الریان:عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا، ناتان اوتاویو، مصعب خضر، کو میونگ جین، ویکتور کاسرس، دانیل گومو، سرجیو گارسا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا.

دقیقه ۲، نخستین حمله را بازیکنان پرسپولیس انجام دادند اما نتوانستند از فرصتی که ساخته بودند استفاده کنند اما همین حمله شور و هیجان را به سکوهای ورزشگاه کشاند.

دقیقه ۴، مهدی طارمی از سمت راست دروازه الریان نفوذ کرد و توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما علی علی‌پور در حالی که از توپ دور بود، تکل زد و به دروازه‌بان الریان برخورد کرد. داور به این دلیل علی‌پور را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۱۱، تاباتا در حالی که با بیرانوند تک‌به‌تک شده بود، نتوانست توپ را به تور برساند و بیرانوند شوت زمینی مهاجم الریان را مهار کرد.

دقیقه ۱۶، حمله خطرناک الریان نزدیک بود برای پرسپولیس گران تمام شود اما مدافعان سرخ‌پوش، توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۲۲، خطای شدید سروش رفیعی نزدیک محوطه جریمه الریان باعث شد که داور تذکر تندی به او بدهد.

تا این دقیقه از بازی، به نظر می‌رسید بازی پرسپولیسی‌ها با استرس فراوان همراه است و این مساله تعداد پاس‌های اشتباه سرخ‌پوشان را افزایش داده بود.

دقیقه ۲۴، سروش رفیعی با پاس بسیار خوبی طارمی را داخل محوطه جریمه الریان صاحب توپ کرد اما مدافع الریان اجازه نداد که طارمی گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۵، ضربه ایستگاهی خطرناکی توسط تاباتا به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد اما بیرانوند توپ را مهار کرد و بازی را سریع آغاز کرد. در ادامه پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد. کرنر تکرار شد و در بار دوم طارمی حرکت توپ را با ضربه سر قطع کرد اما توپش به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۳۱، سباستین سوریا روی ضد حمله الریان با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان پرسپولیس از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۲، علی علی‌پور روبه‌روی محوطه جریمه الریان به توپ رسید و در حالی که امیری در آن سوی محوطه جریمه تنها بود، علی‌پور خودش شوت کرد که حاصلش فقط یک ضربه کرنر بود.

دقیقه ۳۸، مهاجم الریان در حالی که توپ در اختیار بیرانوند بود به آن ضربه زد که این کارش باعث شد درگیری مختصری بین او و تاباتا صورت بگیرد.

دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی زد ولی دروازه‌بان الریان توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۴۱، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد اما از آن نتوانست بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۴۲، خطا روی مهدی طارمی داور را بر آن داشت که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. طارمی ضربه را فنی زد ولی توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید