ژیمناستیک همچنان چشم انتظار مسئولان

در حالی که در پایان سال ۹۵ اعلام شده بود مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک دهه دوم فروردین برگزار می شود هنوز خبری از اعلام تاریخ انتخابات نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگرچه ژیمناستیک ورزش مادر و پایه است اما بی توجهی مسئولان ورزش به ویژه در طی سالیان اخیر چهره ای فراموش شده و بی اهمیت از این رشته به وجود آورده است. پس از پایان ریاست درویش زاده در این فدراسیون و ناکامی های پی در پی، وزارت ورزش و جوانان سید شروین اسبقیان را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

در حالی که وظیفه اسبقیان حفظ آرامش و اجرای امور فدراسیون تا برگزاری مجمع در تاریخ ۱۲ مهر بود ناگهان دو روز مانده به برگزاری انتخابات این مجمع لغو شد. فدراسیون علت عدم برگزاری مجمع را مشکلات اساسنامه اعلام کرده بود در حالی که مشخص شد این موضوع از پایه بی اساس بوده است.

پیش از پایان سال ۹۵ نیز سایت فدراسیون ژیمناستیک به نقل از سرپرست این فدراسیون اعلام کرد که انتخابات این رشته در نیمه دوم فروردین ۹۶ برگزار می شود.

در حالی که کمی کمتر از سه هفته از فروردین ماه گذشته است هنوز حتی تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی ژیمناستیک نیز اعلام نشده است. به نظر می رسد در سال ۹۶ نیز کماکان ورزش مادر ژیمناستیک مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید