حرف های مسی پس از محرومیت 4 جلسه ای

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرده به انتقادات اهمیتی نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه خود پس از محرومیت ۴ جلسه ای از همراهی آرژانتین به دلیل توهین به داور عنوان کرده به انتقاداتی که از او به خاطر عملکردش برای آلبی سلسته می شود اهمیتی نمی دهد. 

مسی به نشریه مکزیکی Esquire magazine گفته: درک می کنم که مردم می خواهند ما همیشه پیروز شویم و از ما جام می خواهند. بازیکنانی که برای تیم ملی بازی می کنند هم به دنبال فتح جام هستند. به انتقاداتی که از من می شود اهمیتی نمی دهم چون می دانم چه اتفاقاتی رخ داده است. 

کاپیتان آرژانتین در ادامه عنوان کرده قهرمانی با این تیم در رشته فوتبال مردان المپیک پکن با ارزش ترین جامی است که تا به حال فتح کرده است. 

مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ بیشتر از پیروزی دیگری برای من ارزش دارد چون شما تنها یک بار فرصت بازی در این رقابت ها را پیدا می کنید و ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلفی در این رقابت ها شرکت می کنند.

مسی درباره بازی زیر نظر پپ گواردیولا گفته: من و همبازیانم از اینکه عضو آن تیم بارسلونا بودیم که موفق شد همه جام ها را فتح کند احساس افتخار می کنیم. گواردیولا با ساخت تیمی متعادل توانست بهترین بازی را از همه بازیکنان بگیرد. 

برنده پنج توپ طلا درباره مهمترین دارایی اش در زندگی گفته: فرزندان و خانواده ام مهمترین چیزها در زندگی من هستند. عاشق بودن در کنار آن ها هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید