سقف بودجه بارسلونا برای پرداخت حقوق به مسی

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای حفظ ستاره آرژانتینی تیمشان حقوقی در نظر گرفته‌اند که در قیاس با پیشنهاد چینی‌ها به مراتب کمتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه مارکای اسپانیا در گزارشی به بررسی موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا پرداخته و آن را نسبت به سایر مسائل این باشگاه حتی پیدا کردن جانشینی مناسب برای سرمربی این تیم، لوئیس انریکه مهم‌تر دانسته است.

به نوشته مارکا سقف بودجه باشگاه بارسلونا برای پردخت حقوق به لیونل مسی 35 میلیون یورو در سال است در حالی که پیش از این شنیده می‌شد برخی باشگاه‌های چینی حاضرند به ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها تا 50 میلیون یورو در سال هم حقوق بدهند و حتی یک منبع از تصمیم چینی‌ها برای عقد قراردادی 500 میلیون یورویی با مسی برای 5 سال بازی در این کشور خبر دادند.

سوای مسائل مالی، چند شرط دیگر هم وجود دارد که آبی‌و‌اناری‌ها برای نگه داشتن مسی باید محقق کنند که مهمترین آنها ارائه یک پروژه ورزشی مهم برای اضافه شدن افتخارات دیگر به کارنامه کاپیتان تیم ملی آرژانتین در یک سوم پایانی دوران بازیگری‌اش است.

زندگی شخصی مسی موضوع دیگری است که می‌تواند او را به ماندن در بارسلونا ترغیب کند. پسر بزرگ مسی در بارسلونا دوران تحصیلش را آغاز کرده و همسر او نیز به زندگی در کاتالونیا خو گرفته است. به این ترتیب تنها گزینه مطلوب برای خانواده مسی در صورت ترک بارسلونا، بازگشت به آرژانتین و زندگی در رساریو است.

مسی البته تا آن زمان فاصله زیادی دارد و حتی با وجود پیشنهاد نجومی چینی‌ها بعید است که بارسلونا را ترک کند و می‌توان انتظار داشت که این بازیکن 29 ساله برای مدتی دیگر در نوکمپ ماندنی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید