امری: راهی برای مهار مسی نداریم

سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر بارسلونا تاکید کرد تاکتیک جدیدی برای مهار مسی ندارد اما این رویارویی یک چالش بزرگ برای او و تیمش است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه‌شنبه) پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

اونای امری در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: این فرصت را داریم که برابر یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا به پیروزی برسیم. چند باری با بارسلونا روبرو شدم. باید بگویم شانس پیروزی برابر این تیم را داریم.

امری درباره مهار لیونل مسی نیز گفت: راه‌های مختلفی برای مهار بازیکنان بزرگ داریم. باید بگویم هیچ تاکتیک جدیدی برای مهار مسی نداریم. یک تیم هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که بازی تیمی و هماهنگ را به نمایش بگذاریم. به بازیکنانم اعتماد دارم. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و می‌خواهیم این موضوع را به همه ثابت کنیم.

سرمربی پیشین سویا در ادامه سخنانش گفت: انگیزه بالایی برای کسب پیروزی برابر بارسلونا داریم. بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارم و این فرصت بسیار خوب برای ما فراهم شده است تا برای یک تیم بزرگ به پیروزی برسیم.

او درباره هدف خود با تیم بزرگ فرانسه هم اظهار کرد: می‌خواهم با پاری سن ژرمن روزهای خوبی را سپری کنم. با تلاش می‌توان به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. با چالش بزرگی روبرو شدیم و باید بتوانیم با تلاش و انگیزه بالا این چالش بزرگ را پشت‌سر گذاشت.

امری در پایان سخنانش از آمادگی خاویر پاستوره برای این دیدار حساس نیز صحبت کرد. او در این‌باره هم عنوان کرد: هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست. باید ببینم آیا او در تمرین آماده نشان می‌دهد یا نه. خود او دوست دارد که در این بازی به میدان برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید