قرارداد سرمربی استقلال تمدید شد

با توجه به عملکرد خوب استقللال در هفته های اخیر لیگ برتر و هم چنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرارداد سال دوم علیرضا منصوریان سرمربی این تیم اجرایی می شود.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، باشگاه استقلال در ابتدای فصل با علیرضا منصوریان قرارداد سه ساله امضاء کرد که قرارداد سال دوم و سوم مشروط بود و قرار بود طبق توافق طرفین تمدید شود. باتوجه به عملکرد خوب استقلال در هفته های اخیر لیگ برتر و هم چنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعضای هیات مدیره بعد از نشست اخیری که داشتند به مدیر عامل باشگاه اعلام کردند از نگاه آنها قرارداد سال دوم علیرضا منصوریان تمدید شده است و مدیرعامل می تواند این موضوع را به اطلاع سرمربی تیم برساند. 
 
همان طور که مطلع هستید این قرارداد پیش تر امضاء شده و حال افتخاری و علیرضا منصوریان در نشست جداگانه ای باید در مورد جز ئیات قرارداد از جمله دستمزد به توافق نهایی دست یابند.
گفتنی است استقلال تهران در دور برگشت لیگ برتر از 10 بازی انجام داده به 8 پیروزی و یک تساوی دست یافته و تنها یک باخت داشته و به نوعی صدرنشین دور برگشت بازی ها است و به نوعی می توان گفت عملکرد علیرضا منصوریان در استقلال در دور برگشت بازی ها فوق العاده بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید