فرشید اسماعیلی جای مجتبی جباری را در استقلال می گیرد؟

فرشید اسماعیلی با گلزنی برابر لوکوموتیو ازبکستان یکبار دیگر شایستگی خود را به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشید اسماعیلی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و همچنین بازی های آسیایی بوده است، با درخشش خود بعد از مدت ها خلا یک بازیگردان ماهر را در میانه میدان برای آبی ها پر کرده است.

پس از جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال در فصل 92-1391 ، این تیم هرگز نتوانست جانشین مناسبی برای او پیدا کند و خریدهای تیم استقلال  (که اکثر آنها شامل بازیکن خارجی گران و بی کیفیت بودند) هرگز نتوانست جای خالی شماره 8 محبوب آبی ها را پر کند.

آبی ها در ابتدای فصل نیز با خرید بختیار رحمانی امید زیادی به درخشش این بازیکن در میانه میدان داشتند، اما رحمانی هرگز نتوانست در تاکتیک علیرضا منصوریان جای خود را بیابد و از این رو در میانه فصل از جمع آبی پوشان جدا شد. 

تیم استقلال یکبار دیگر شانس خود را در فصل نقل و انتقالات  برای تقویت خط هافبک تیمش امتحان کرد و چپاروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان  را به خدمت گرفت، اما محرومیت فیفا مانع از حضور این بازیکن در ترکیب آبی پوشان شد.

در نهایت علیرضا منصوریان به فرشید اسماعیلی جوان اعتماد کرد و این بازیکن با درخشش خود پاسخ اعتماد سرمربی اش را داد و از ارکان اصلی پیروزی های پیاپی استقلال لقب گرفت . 

اسماعیلی که اکنون 23 سال سن دارد با تداوم درخشش اش می تواند خیال آبی پوشان را تا مدت ها بابت یک بازیساز خوب راحت کند و البته چشم به حضور در سطح اول فوتبال اروپا نیز داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید