رئیس فدراسیون اسکی استعفا نداده

داورزنی: تمام قد از فدراسیون‌هایمان حمایت خواهیم کرد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در یک چشم به هم زدن هم به المپیک ۲۰۲۰ خواهیم رسید و وزارت ورزش تلاش دارد با تمام توان در کنار فدراسیون‌ها باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم در خصوص اینکه ورزش ایران را در سال 95 چگونه ارزیابی کرد گفت: سال جاری که در روزهای پایانی آن قرار داریم، سال المپیک و پارالمپیک بود. تلاش زیادی صورت گرفت و نتایج مختلفی در رشته‌های گوناگون به ثبت رسید. در مجموع سالی که در روزهای پایانی آن هستیم سال خوب و مثبتی بود.

وی ادامه داد: در سال پیش رو بازی‌های کشورهای اسلامی را داریم و باید خود را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. همچنین تیم‌های مختلف ما مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارند و فدراسیون‌ها خود را برای بازی‌های آسیایی سال 2018 اندونزی آماده می‌کنند. در یک چشم به هم زدن هم به المپیک 2020 خواهیم رسید و وزارت ورزش تلاش دارد با تمام توان در کنار فدراسیون‌ها باشد تا در رقابت‌های پیش رو موفقیت‌های بزرگی نصیب ورزش کشورمان شود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما بحث نظارتی خود را در وزارت ورزش دنبال می‌کنیم و تمام قد از فدراسیون‌هایمان حمایت خواهیم کرد. 

داورزنی در خصوص برگزاری پنجمین اجلاس سیزم گفت: نیروهای نظامی نقش ویژه‌ای در برنامه‌های ورزشی دارند و جلسه امروز به همت وزارت دفاع و تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد. مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها بر عهده وزارت دفاع و تربیت بدنی نیروهای مسلح است اما ما در وزارت ورزش هم کنار آنها قرار می‌گیریم و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنیم. برگزاری چنین اجلاس‌هایی در دیپلماسی ورزشی و صلح و آرامش نقش پررنگی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس فدراسیون اسکی استعفا داده است، گفت: خیر، او استعفا نکرده است. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص جام جهانی کشتی فرنگی گفت: از جام جهانی کشتی فرنگی حمایت می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید