«حسین نوری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پس از رقابت های انتخابی تیم ملی که فروردین ماه امسال در تهران برگزار شد، فشار روحی زیادی به من وارد شد و با فرنگی کاری که در این وزن به بازی های المپیک 2016 ریو اعزام شده بود، از نظر فنی و امتیازی تفاوت زیادی داشتم.
وی اظهار داشت: متاسفانه بعد از رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های المپیک ریو، مربیان نسبت به من بی توجه بودند و به گونه ای با من برخورد می کردند که دیگر انگیزه ای برایم باقی نمانده بود و از نظر روحی افت کردم و در شرایطی قرار گرفتم که دیگر هیچ علاقه ای به کشتی و تمرین کردن نداشتم.
این فرنگی کار کرجی تیم ملی ادامه داد:پس از آنکه متوجه شدم روی نامم برای حضور در المپیک به طور کلی خط کشیدند، برای مدتی خانه نشین شدم و افسردگی گرفتم و هر زمانی که تصور می کردم با وجود تمرینات سخت و طاقت فرسا و قهرمانی در مسابقات انتخابی به هدفم نرسیدم، این موضوع من را اذیت می کرد.
وی در خصوص شرایط روحی روانی خود برای حضور در جام جهانی آبادان گفت: در حال حاضر از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار هستم و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده ام.
نوری با اشاره به رقابت بسیار سخت در وزن 85 کیلوگرم جام جهانی گفت: هر هفت تیم حاضر در جام جهانی آبادان دارای نمایندگان بسیار خوبی در این وزن هستند به طوری که «داوید چاکوتادزه» (روسیه) و «ژان بلنیوک» (اوکراین) دارندگان مدال طلا و نقره المپیک و همچنین «دنیس کودلا» (آلمان) و «جاوید حمزه تائو» (بلاروس) نفرات مشترک سوم المپیک در تیم های حاضر در جام جهانی هستند و به احتمال زیاد در آبادان نیز حضور پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که می توانم با بزرگان کشتی دنیا در این وزن مبارزه و ثابت کنم که اگر المپیکی بودم، می توانستم روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرم.
نوری در خصوص دیدار احتمالی خود با «داوید چاکوتادزه» قهرمان المپیک ریو از روسیه تصریح کرد: دوست دارم با این قهرمان روسی در جام جهانی آبادان مبارزه کنم.
رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های المپیک 2016 ریو اواخر فروردین ماه امسال در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که حسین نوری فرنگی کار جوان با شکست همه بزرگان این وزن یعنی حبیب الله اخلاقی، داود اخباری، یوسف قادریان و مجتبی کریم فر به مقام نخست دست یافت، اما محمد بنا سرمربی وقت تیم ملی تشخیص داد تا حبیب الله اخلاقی که در المپیک لندن عنوان پنجم را کسب کرده بود، یک بار دیگر در المپیک ریو حضور داشته باشد.
اخلاقی در المپیک ریو با کسب دو پیروزی و یک شکست هفتم شد.
جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017 با حضور هشت تیم برتر دنیا، روزهای 26 و 27 اسفند ماه در شهر آبادان برگزار می شود.
این رقابت ها با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان هشت کشور برتر جهان برگزار می شود.
7104/6125 دریافت کننده خبر:مسعود گادار ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.