اردوی استقلالی ها دوباره به هم ریخت!

بازیکنان استقلال بر خلاف وعده مدیرعامل هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند تا اردوی این تیم دوباره متشنج شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه و در جمع بازیکنان اعلام کرد که روز شنبه مطالبات استقلالی ها پرداخت خواهد شد و به همین دلیل بازیکنان روز شنبه در تمرین شرکت کردند. با این وجود با پایان روز کاری شنبه هیچ مبلغی به حساب استقلالی ها واریز نشد و این موضوع به روز یکشنبه و بعد از مصوبه جلسه هیات مدیره روز شنبه موکول شد.

در جلسه هیات مدیره روز شنبه نیز افتخاری نتوانست مصوبه ای برای پرداخت پول به بازیکنان تصویب کند تا این پرداخت به روزهای آینده و حتی سال بعد موکول شود. این اتفاق باعث شد تا اردوی استقلال دوباره دچار تنش شود و دو بازیکن کلیدی این تیم نیز در واکنش به این قضیه خواستار خروج از اردو شدند اما منصوریان و کادرفنی این اجازه را به آنها ندادند.

شرایط استقلال این روزها با رفتارهای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آشفته تر از قبل شده و حالا خبر پرداخت نشدن پول بازیکنان در کنار خبر جریمه برزای و کاوه رضایی جو اردو را متشنج تر از قبل کرده است. علیرضا منصوریان و کادرفنی او برای نتیجه گیری در این شرایط برابر لوکوموتیو کار سختی دارند و اگر استقلال نتواند به پیروزی برسد، قطعا نشست خبری بعد از بازی منصوریان و بازیکنان استقلال جنجال عجیبی را ایجاد خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید