سرمربی بنیادکار: بدون استرس و ترس مقابل ذوب آهن ظاهر می شویم

سرگئی ایوانوویچ گفت: اتمسفر خوبی در تیم ما جهت رویارویی با تیم ذوب‌آهن ایران وجود دارد. بدون استرس و هرگونه هراسی به مصاف حریف می‌رویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما نیاز مبرمی به پیروزی در بازی فردا داریم اما کار آسانی نیست، البته برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌‌کنیم.

ایوانوویچ ادامه داد: در میان بازیکنان تیم بنیادکار اکرم کاملیف به دلیل محرومیت کارت قرمز غایب خواهد بود. الدار هم از خستگی مفرط رنج می‌برد و گذشت زمان میزان آمادگی او  را تعیین می‌کند.

وی در ادامه  اظهار داشت: برنامه‌هایی برای آماده‌سازی تیم بنیادکار در بازی فردا برابر ذوب‌آهن ایران وجود دارند اما در شرایط فعلی نمی‌توانم آنها را بازگو کنم. همه چیز را در بازی فردا می‌بینید.

نوریلو، بازیکن تیم بنیادکار ازبکستان نیز در این نشست خبری گفت: بنیادکار برای پیروزی بازی می‌کند و اتمسفر خوبی در تیم ما جهت رویارویی با تیم ذوب‌آهن ایران وجود دارد. بدون استرس و هرگونه هراسی به مصاف حریف می‌رویم.

تیم‌های بنیادکار ازبکستان و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 16:30 دقیقه فردا (دوشنبه) در تاشکند به مصاف هم می‌روند. در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم الاهلی عربستان با 6 امتیاز صدرنشین است و العین امارات با 4 امتیاز رتبه دوم جدول رد‌ه‌بندی را در اختیار دارد. ذوب‌آهن اصفهان یک امتیازی در رده سوم جای گرفته و بنیادکار ازبکستان بدون امتیاز قعرنشین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید