رامین رضاییان : مهدی نگران بود کارمان لو برود/ پنالتی را بارها تمرین کرده بودیم

مهاجم پرسپولیس گفت: بارها این پنالتی را با مهدی طارمی کار کرده بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامین رضاییان پس از برد دو بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان ابتدا به مصاحبه یکی از بازیکنان استقلال بعد از دربی اشاره کرد و گفت: من با مربی این بازیکن جوان هم صحبت کردم و گفتم در کنار فوتبال ادب را هم به بازیکنتان یاد دهید. یک روز ما چهار گل به استقلال می‌زنیم و یک روز هم آنها پیروز می‌شوند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

وی در مورد بازی امروز افزود: بازی خوبی بود و ما خوب بازی کردیم. سپاهان تیم بزرگی است و دفاع می‌کرد و ما هم توانستیم از روی نقطه پنالتی به گل برسیم.

رضاییان در مورد پنالتی اول پرسپولیس که به سبک سوارس و مسی به ثمر رساندند، توضیح داد: این نوع پنالتی را با طارمی تمرین کرده بودیم و به او گفته بودم که اگر پشت توپ بایستم قول می‌دهم به تو پاس دهم. بارها بعد از تمرین و زمانی که زمین خلوت می‌شد با هم این کار را تمرین می‌کردیم و امروز هم توانستیم به خوبی انجامش دهیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به پرسشی که طارمی قبل از این پنالتی چه چیزی در گوشش می‌گفت، خاطرنشان کرد: مهدی نگران بود کارمان لو برود و خراب شود اما من به داور گفتم سمت راستمان نباید کسی زودتر داخل زمین شود تا طارمی بتواند کارش را انجام دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید