بدمینتون باز روسی قهرمان مسابقات بین‌المللی فجر ایران شد

کاریوا از روسیه قهرمان مسابقات بین‌المللی بدمینتون بانوان فجر ایران شد

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، رقابت های فینال بیست و ششمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی بدمینتون بانوان دهه مبارک فجر در قسمت یک نفره صبح امروز (یک‌شنبه) در محل کمپ این فدراسیون برگزار شد و "پلی کاریوا" از روسیه با پیروزی برابر حریف خود از سنگاپور به مقام قهرمانی دست یافت.

این بازی را با نتیجه‌ سه بر یک به سود بازیکن روس پایان یافت.

"چوا" از سنگاپور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سارا دلاوری از ایران به همراه "گابریل" از نیجریه مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را کسب کردند.

در دیدار نهایی بخش دو نفره بانوان نیز تیم "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" و تیم "سیترا" و "یوجیان جون" هر دو از سنگاپور به رقابت پرداختند که در پایان تیم "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" توانست با نتیجه سه بر دو دیگر تیم سنگاپوری را شکست داده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

تیم دو نفره "سیترا" و "یو جون" از سنگاپور دوم شد و تیم‌های دو نفره (پگاه کامرانی و صفورا زمانلو) از ایران و (ساتوش و آراتی سارا سونیل) از هند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیست و ششمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 تا 24 بهمن‌ماه جاری و با حضور 17 تیم خارجی و ملی‌پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در بخش بانوان و آقایان در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید