گزارش سایت جهانی کشتی درباره ادای احترام به آتش نشانان

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارش خود از جام تختی به پوشیدن لباس آتش نشانی توسط سه کشتی گیر برتر ایران و ادای احترام به آتش نشانان ساختمان پلاسکو اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت اتحادیه جهانی در گزارشی به بررسی سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی جام تختی پرداخت.

در این گزارش آمده است: «حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ برزیل در وزن ۷۴ کیلوگرم در این رقابت ها در ترکیب تیم خراسان رضوی به میدان رفت و موفق به کسب سه پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای ازبکستان، مغولستان و ارمنستان در وزن ۸۶ کیلوگرم قبل از اتمام زمان قانونی مسابقه شد. در این مسابقات تیم حسن یزدانی با توجه به شکست مقابل تیم ارمنستان نتوانست به دیدار فینال صعود کند.»

در ادامه این گزارش آمده: «در رشته آزاد تیم ایران با پیروزی مقابل ارمنستان قهرمان شد و در فرنگی هم تیم ایران با شکست گرجستان به مقام نخست رسید. همچنین در این رقابت ها مسابقات کشتی پهلوانی بعنوان کشتی سنتی ایرانیان برگزار گردید که تیم خراسان رضوی با شکست ۵ بر یک تیم روسیه به مقام قهرمانی رسید.

همچنین فدراسیون کشتی ایران در این رقابت ها جایزه کشتی گیران برتر سال را به قاسم رضایی در کشتی فرنگی، حسن یزدانی در کشتی آزاد و جابر صادق زاده در کشتی های سنتی اهداء کرد. این سه کشتی گیر با پوشیدن لباس آتش نشانی بر روی تشک مبارزه حاضر شدند تا به آتش نشانانی که در حادثه آتش سوزی و فرو ریختن یک ساختمان تجاری ۱۷ طبقه در تهران (پلاسکو) کشته شدند، ادای احترام کنند.»

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید