مذاکره باشگاه چینی با بنزما، کاوانی، کاستا و فالکائو

مالک باشگاه تیانجین کوانجین چین در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه از پیشنهاد این تیم برای خرید بازیکنانی مثل بنزما و فالکائو پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مالک باشگاه تیانجین که هدایتش را فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا به عهده دارد گفت که پیش از تغییر قوانین و کاهش سهمیه بازیکنان خارجی لیگ چین به هر تیم سه بازیکن با ستارگان بزرگی مذاکره کرده است. یوهوی اظهار داشت:

همچنان منتظر اعلام تصمیم نهایی در مورد قوانین هستیم. مذاکراتی برای خرید مهاجمان اروپایی داشته ایم. برای خرید بنزما پیشنهاد دادیم اما تغییر قوانین باعث می شود که همه مذاکرات ما بیهوده باشد. حرفهایی که در مورد کاستا زده می شود صحبت دارد. با کاوانی هم مذاکره کردیم. ژرژ مندس (ایجنت معروف پرتغالی) چند روز پیش به خانه من آمد و در مورد کاستا، فالکائو و رائول خیمنز صحبت کردیم. برای خرید فالکائو و خیمنز مذاکرات قطعی را انجام دادیم چرا که قیمتشان مناسب بود و آماده انتقال بودند. پس از آن اخباری در مورد سقف دستمزد و محدودیت برای خرید بازیکنان خارجی مطرح شد و ناچار شدیم که برنامه هایمان را تغییر دهیم.

یوهوی یکی از مخالفان اصلی تغییر سهمیه بازیکنان خارجی برای تیمهای لیگ چین است. وی اظهار داشت:

نمی توانیم نصف فصل را منتظر تصمیم بمانیم. دوست داریم بهترین ها را به چین بیاوریم. اگر مثل گذشته سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم ۴+۱ می ماند (چهار بازیکن خارجی به علاوه یک بازیکن آسیایی) می توانستیم سرمایه گذاری های مناسبی داشته باشیم.

سازمان لیگ چین هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد کاهش سهمیه بازیکنان خارجی تیمها به عدد سه قطعی نکرده است.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید