رونالدو و زیدان، بخت های اصلی جوایز بهترین های فیفا

مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال جهان فردا شب از ساعت ۲۱ (به وقت ایران) در زوریخ با اجرای اوا لونگوریا، مدل آلمانی و مارکو شریل، مجری آلمانی برگزار خواهد شد. یولیان پارتا و گروه Naturally ۷ هم در این مراسم اجرا خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید برای اولین دوره مراسم بهترین های فیفا که دوشنبه در زوریخ برگزار می شود مدعی جوایز اصلی است. رونالدو بخت اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان است. مسی و گریزمن رقبای دیگرش هستند. به گفته روزنامه آس شانس زیدان هم برای انتخاب شدن به عنوان مربی سال فوتبال جهان بیش از سانتوس و رانیری است.

این مراسم در ۹۲ کشور دنیا شامل اسپانیا پخش زنده خواهد شد. در این مراسم بهترین بازیکن زن فوتبال جهان (برینگر، لوید و مارتا نامزدها هستند)، بهترین مربی زن فوتبال جهان (الیس، نیس و سونداگه نامزدها هستند) بهترین گل سال فوتبال جهان (جایزه پوشکاش) هم مشخص می شوند. جایزه بهترین تماشاگران هم احتمالا به هواداران ایسلندی به خاطر عملکردشان در یورو می رسد.رونالدو در شرط بندی ها شانس بیسیار بیشتری نسبت به گریزمن و مسی دارد. او توپ طلا و اکثر جوایز فردی سال ۲۰۱۶ را برد و حالا به دنبال بردن جایزه در مراسم بهترین های سال فوتبال جهان است.

لیست ۲۳ نفره جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان با نظر کمیته فوتبال جهان شامل ۲۱ عضو و مشاور ویژه یعنی پرز برگزار شد. کارمبو، چیلاورت، البرتینی، رومنیگه و وه آ به عنوان نماینده بازیکنان، ماتوارانا و بیلاردو به عنوان نماینده مربیان، فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و شاه عبدالله، حاکم مالزی هم دو عضو ویژه این کمیته هستند. در ابتدا لیست ۲۳ نفره توسط این گروه مشخص شد و پس از نظرسنجی از کاپیتان ها و مربیان ۲۰۹ تیم ملی، خبرنگاران منتخب و هواداران سه نامزد اصلی جایزه مشخص شدند: رونالدو، مسی و گریزمن.

در مراسم فردا تیم برتر سال فوتبال جهان هم مشخص میش ود که احتمالا رونالدو، مودریچ، کروس، مارسلو و راموس از رئال مادرید، مسی ، اینیستا، پیکه و سوارز از بارسلونا و گریزمن از اتلتیکو در این تیم حضور خواهند داشت.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید