پاسخ آنچلوتی و مولر به ادعای جنجالی ماتئوس

سرمربی باواریایی‌ها و مهاجم این تیم به ادعای اخیر اسطوره فوتبال آلمان درباره احتمال خارج شدن مهاجم آلمانی بایرن‌ مونیخ از ترکیب این تیم واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  ادعای اخیر لوتار ماتئوس که گفته بود نقش توماس مولر در تاکتیک‌های بایرن‌ مونیخ کمرنگ شده است و او به زودی از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته می‌شود به مذاق کارلو آنچلوتی، سرمربی باواریایی‌ها و این بازیکن آلمانی خوش نیامده است.

مولر 27 ساله در نیم فصل نخست از 24 بازی ممکن 16 بار در ترکیب اصلی به میدان رفته که در 9 مورد آن 90  دقیقه تمام بازی کرده است. آمار گلزنی مولر در این فصل البته چندان درخشان نبوده است و او آخرین گلش را در برد 5 بر صفر خانگی ماه دسامبر برابر ولفسبورگ به ثمر رساند که  با آن به ناکامی 999 دقیقه‌ا‌ی‌اش برای گلزنی پایان داد.

کارلو آنچلوتی که تیمش این روزها در یک اردوی تمرینی در شهر دوحه قطر به سر می‌برد، در واکنش به ادعای اخیر ماتئوس به خبرنگاران گفت: بارها گفته‌ام که مولر بازیکنی بسیار باهوش است. او همیشه برای خودش جایی در زمین بازی پیدا خواهد کرد. او تا الان هم بازی‌های زیادی انجام داده است و در نیم فصل دوم هم بازی‌های زیادی انجام خواهد داد. هیچ چیزی درباره او عوض نشده است.

مولر هم شخصاً به ادعای اخیر ماتئوس واکنش نشان داد و گفت: هر کسی آزاد است نظرش را بگوید. بعد از بازی‌مان برابر لایپزیگ بهانه‌ای برای ماتئوس فراهم شد تا چنین چیزی بگوید. به شخصه من نمی‌توانم تکذیب کنم که امیدوار بودم گل‌های بیشتری بزنم اما امیدوارم که سال 2017 گل‌های بیشتری بزنم. من ناامید نمی‌شوم به خصوص بعد از چیزهایی که مربی درباره‌ام گفته است.

مولر ادامه داد: حرف‌های آنچلوتی احساسی که من داشتم را تأیید کرد، اینکه او هنوز به من اعتماد دارد. ضمن اینکه وقتی به روزهای اول تمرینات نگاه می‌کنم می‌بینم که من در تمام جلسات تمرینی‌مان گل زده‌ام. این آمار برای نیمه دوم فصل خوب است. 2017 سال خوبی خواهد بود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید