منصوریان با دو حرکت رحمتی را مات می کند

سرمربی استقلال با اتخاذ دو تصمیم جنجالی قصد دارد تا رحمتی را در موضع ضعف قرار دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بسیاری انتظار داشتند تا در هفته جاری منصوریان و مدیران استقلال لیست خروجی این تیم را اعلام کنند تا وضعیت مهدی رحمتی مشخص شود اما قرارداد 3 ساله او با استقلال و عدم درخواست رحمتی برای دریافت رضایت نامه باعث شد تا منصوریان برای پایان همکاری با مهدی رحمتی، دچار مشکل شود.

استقلال اگر رحمتی را در لیست خروج قرار دهد باید تمام تعهدات مالی خود نسبت به او را انجام دهد و این اتفاق زمانی رخ نخواهد داد که دروازه بان آبی ها شخصا درخواست خروج کند؛ درخواستی که پیش از این از سوی رحمتی انجام شده بود و منصوریان نیز موافقت خود با آن را اعلام کرده بود. دروازه بان آبی ها اما بعد از این اتفاق ترجیح داد در چرخشی به موقع اعلام کند که بی هیچ شرطی در استقلال می ماند تا اخراج او از استقلال کار را برای آبی ها پرهزینه کند.

سرمربی استقلال اما حالا برای اینکه رحمتی را دوباره مجبور به خروج از استقلال کند، با دو حرکت می خواهد او را در موضع ضعف قرار دهد تا جدایی کاپیتان اول آبی ها بی دردسر رخ دهد. نیمکت نشین کردن مهدی رحمتی که حتی حضور در بازی های دوستانه را نیز از دست نمی دهد حرکت اول سرمربی استقلال است و با توجه به اینکه بازار نقل و انتقالات تا 5 هفته اول دور برگشت ادامه دارد، این ابزار قطعا می تواند برای منصوریان موثر واقع شود.

گام دوم منصوریان نیز گرفتن بازوبند کاپیتانی از مهدی رحمتی است. هر چند رحمتی اگر نیمکت نشین باشد دیگر کاپیتان نیست اما همه در رختکن او را کاپیتان استقلال می دانند. سرمربی آبی ها به همین دلیل می خواهد با جذب تیموریان، کاپیتان تیم ملی را در استقلال نیز به عنوان کاپیتان معرفی کند و به همین دلیل است که با وجود ابراهیمی، چشمی و باقری جذب یک هافبک دفاعی دیگر برای آبی ها اهمیت پیدا کرده است.

این دو اقدام منصوریان می تواند باعث شود مهدی رحمتی دوباره دست به تصمیمات احساسی بزند و شاید خیلی زودتر از پیش بینی ها، درخواست رضایت نامه کند.

منبع: شفقنا

دیدگاه تان را بنویسید