سرمربی استقلال به قرارداد خود با این باشگاه رسمیت بخشید.

جماران ورزشی؛ سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه و پس از دیدار و گفت‌وگو با علی تاجرنیا رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو سال با استقلال امضا کرد.

 

تاجرنیا در این دیدار ضمن تبریک به بختیاری‌زاده، برای وی در مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.