استقلالی ها یک صدا علیه رقیب؛ کل کشور پرسپولیسی هستند!

بازیکنان استقلال نسبت به داوری لیگ برتر معترض و مدعی شدند اشتباهات به سود پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ سید حسین حسینی بعد از تساوی بدون گل استقلال برابر نساجی درباره اینکه صدر جدول را از دست دادند، گفت: صدر جدول را از ما گرفتند. امروز روز سیاه فوتبال ایران بود. تنها نگرانی ما در این مدت این بود که داوران بازی را برای تیم رقیب دربیاورند و علیه ما سوت بزنند که اینگونه هم شد. صحنه‌ رخ داده روی آرش رضاوند اگر برای تیم حریف بود حتماً پنالتی می‌گرفتند. صحنه‌های بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را در رختکن دیدیم که پنالتی نبود و بازیکن استقلال خوزستان هم نباید اخراج می‌شد. کار را برای آنها درمی‌آورند و 20 امتیاز از اشتباهات داوری گرفته‌اند. مطمئناً در دو هفته آینده هم کار را برای پرسپولیس درمی‌آورند و این تیم را قهرمان می‌کنند. تلاش‌های ما بیهوده است و کل کشور ما پرسپولیسی هستند.

 

ابوالفضل جلالی درباره اینکه شکست پرسپولیس در نیمه اول برابر استقلال خوزستان روی بازی آنها تأثیرگذار بوده است، گفت: نه اصلاً؛ ما به تیم رقیب فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان است.

وی با یادآوری اینکه تاکنون درباره داوری حرف نزده است، گفت: آقای بیژن حیدری وسط بازی می‌گوید‌ «می‌توانم، کارت می‌دهم و همین الان هم می‌توانم اخراجت کنم». این طرز رفتار درست نیست. صحنه‌های بازی را هم 70 به 30 به سود نساجی سوت می‌زد و پنالتی ما را نیز نگرفت.

جلالی با بیان اینکه هنوز کار تمام نشده است تأکید کرد که در دو هفته پایانی با تمام وجود خواهند جنگید.

 

مهرداد محمدی گفت: اصلاً نیامده‌ام درباره بازی صحبت کنم. پنالتی صد درصد روی آرش رضاوند را نگرفتند. من امسال در مورد داوری صحبت نکردم و فقط یک بار بعد از دیدار با مس رفسنجان صحبت کردم و گفتم روی من پنالتی شد و داوران اصلاً پنالتی‌ها را نمی‌گیرند. در دیدار با تراکتور تبریز صد درصد روی من پنالتی شد، ولی داور نگرفت. در این فوتبال باید برابری باشد.

وی با ابراز ناراحتی از آنچه در دیدار استقلال مقابل نساجی رقم خورد، افزود: داور امروز کل بازی را می‌خواباند. کمک داور صحنه را دید که توپ کرنر شده است، ولی کرنر نگرفت. من نمی‌گویم تعمدی است، ولی یک بار هم صحنه‌ها را به سود ما بگیرید. امروز کاری کردند که صحبت کنم. بازیکن نساجی جلوی خودم رضاوند را هُل داد، ولی داور پنالتی نگرفت.

هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه شاید نتیجه نیمه نخست پرسپولیس باعث شد که استقلال بازی همیشگی‌اش را انجام ندهد، تصریح کرد: ما اصلاً نتیجه آنها را دنبال نمی‌کردیم. داور امروز افتضاح بود.

 

روزبه چشمی در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانستند برنده شوند، گفت: نتوانستند نبود، نگذاشتند! من درباره امروز صحبت نمی‌کنم و در مورد امسال صحبت می‌کنم. امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود. اگر از امروز بگویم صحنه پنالتی ما بود. یک سوت به سمت ما نمی‌گیرید، ولی در سمت دیگر برای رقیب‌مان اخراج می‌کنید و پنالتی می‌گیرید. من اسم می‌آورم، آقای بیژن حیدری، شما قطعاً صحنه را دیدید و پنالتی نگرفتید. اگر قرار باشد با یک سوت زحمت یک سال مجموعه‌ای را پایمال کنید مطمئن باشید یک جایی جواب پس می‌دهید. این مدلی نیست که به همین راحتی با یک سوت زدن یا نزدن بازی را در بیاورید. واضح می‌گویم بازی را در آوردید. امسال راه رفتیم گفتند محروم می‌شویم. اول فصل داور اشتباه واضح مقابل سپاهان داشت و حرف زدیم گفتند باید دفاعیه‌ بفرستید. حیدری در بازی با مس رفسنجان که توپ ما نیم متر وارد دروازه شده بود را، نگرفت و دو امتیاز از ما گرفت. امروز هم پنالتی‌مان را نگرفت. این آقا چهار امتیاز از استقلال گرفت. مگر یک داور در یک فصل چند بازی برای تیمی سوت می‌زند؟!

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: سوت‌های وسط زمین را بلبلی می‌زدند. آنقدر راحت به سود حریفان می‌زدند که عجیب بود. ما وارد نیمه نساجی می‌شدیم داور خطا می‌گرفت. همه کسانی که درگیر این اتفاقات بودند و اینجوری داوری‌ها را چیدند مطمئن باشند اگر در قانون فوتبال جواب پس ندهند در بیرون از فوتبال جواب پس می‌دهند. ما خانواده داریم، مادر، پدر، برادر و ... سکته می‌کنند، مثل هواداران. فکر می‌کنید آه آنها نمی‌گیرد؟ تک تک داورانی که به عمد به ضرر ما سوت زدند و به سود تیم‌های حریف، قطعاً جواب پس می‌دهند.

چشمی راجع به پنالتی پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان گفت: پنالتی پرسپولیس را دیدم. اگر آن صحنه را پنالتی گرفتید، بارها صحنه‌های شدیدتر برای ما اتفاق افتاده است که نگرفته‌اند. اگر آن پنالتی بوده است، پس ما 10 پنالتی طلبکاریم. مگر می‌شود به استقلال خوزستان تا دقیقه 60 گل نزنید، ولی بازیکن را اخراج کنند و پنالتی بگیرند و اتفاقات عجیب و غریب بیفتد؟ صحبتم فقط برای بازی امروز ما نیست. در اراک بازی را بردیم، سوت‌های رضا عادل را در دیدار با آلومینیوم اراک ببینید. هر کاری می‌کردیم داور برای آلومینیوم خطا می‌گرفت. قطعاً امسال جواب پس می‌دهند.

دیدگاه تان را بنویسید