صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از کام بک: تاریخی بود

بازیکنان پرسپولیس بعد از کام بک زیبا مقابل استقلال خوزستان از ادامه مسیر لیگ تا قهرمانی گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ عیسی آ‌ل‌کثیر پس از برتری 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: برد را مدیون هواداران هستیم. وقتی تیم سه بر صفر عقب می‌افتد، معمولاً هواداران زده می‌شوند و می‌روند، اما مدیون هواداران بودیم که ماندند، ایستادند و تشویق کردند و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و منجر به یک کامبک تاریخی شود. دَم همه بچه‌ها و هواداران گرم که توانستیم این برد را کسب کنیم. در همه جای دنیا بعد از چنین نتیجه‌ای در نیمه نخست کم پیش می‌آید که هواداران بماند.

وی در خصوص اینکه در رختکن چه صحبت‌هایی انجام شد که پرسپولیس در نیمه دوم کامبک زد، گفت: معمولاً یک حرف خاص زده نمی‌شود، اما گفتیم باید برویم و بازی را برگردانیم.

آل‌کثیر در خصوص اعتراض برخی هواداران در نیمه نخست عنوان کرد: آنهایی که دلخور بودند را نمی‌دانم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید. سه گل می‌خورید و چهار گل می‌زنید. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش ببازد یا گل بخورد؟ همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم، اما اتفاق می‌افتاد. مدیون هواداران بودیم و امروز درست عبرتی برای آینده شد. در هر زمینه‌ای و نه فقط فوتبال هیچ وقت انسان نباید امیدش را از دست بدهد. تو باید تلاش کنی تا خدا بخواهد. خواستیم و خدا کمک کرد و این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر توپ‌های سخت‌تر را راحت گل می‌کند، گفت: بسکتبال نیست که هر توپی به گل برود. من هم دوست دارم هت‌تریک کنم، اما یک وقت‌هایی نمی‌گیرد. توپِ اول از نظر من زمین خشک بود. وقتی زدم توپ ایستاد، اما در نیمه دوم زمین خیس شد و توپ‌ راحت حرکت کرد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص فرصت سوزی‌های این تیم گفت: چرا از این زاویه نگاه می‌کنید؟ از این زاویه نگاه کنید که خیلی موقعیت ایجاد می‌کنیم. بسکتبال نیست که همه توپ‌ها به گل برود و ما خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کنیم.

آل‌کثیر در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی گفت: موظف هستیم تلاش کنیم. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. کاری که باید انجام دهیم تمرین و استراحت کردن است و آن را انجام می‌دهیم و بقیه با خدا است.

اسماعیلی فر: امید آخرین چیزی است که می میرد

علیرضا بیرانوند پس از برتری 4 بر 3 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت: فقط به خاطر یک نفر اینجا می‌مانم، آن هم خدا که ممنون او هستم که پرسپولیسی است!

دانیال اسماعیلی فر، مدافع - هافبک پرسپولیس نیز درباره این بازی گفت: امید آخرین چیزی است که در پرسپولیس می‌میرد.

عالیشاه: هیچ چیز تمام نشده است

امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: تا وقتی ما در رکاب پرسپولیس شمشمیر می‌زنیم، قطعاً تمام توان‌مان را وسط می‌گذاریم و برای پیروزی تیم می‌جنگیم. منظورم همچنان جنگیدن است. امیدوارم حالا برای این قضیه حاشیه ایجاد نکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در میان دو نیمه و در رختکن چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس در نیمه دوم با نتیجه 4 بر 3 توانست برنده شود، گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. فقط نتیجه باورمان نمی‌شد و غافلگیر شدیم، اما در بین دو نیمه و وقتی که وارد زمین شدیم، بچه‌ها را جمع و صحبت کردیم که آقا ما در نتیجه بازی 3 بر صفر عقب هستیم، به زمین برویم و بازی خودمان را راحت انجام بدهیم و از بازی کردن لذت ببریم. به بچه‌ها گفتیم دو سه یا هر چند گل توانستیم چه بهتر اگر باختیم هم فدای سرتان، چرا که کلی زحمت کشیدیم و حداقل می‌دانیم که تلاش‌مان را انجام دادیم. الحمدالله این حرف‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. خود ما را تا سرحد سکته بردند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند استقلال خوزستان را به راحتی شکست می‌دهند و به همین دلیل رقیب را دست‌کم گرفته بودند، تصریح کرد: نه اصلاً اینطور نیست. فکر می‌کنم غافلگیر شدیم مخصوصاً روی گل دوم. روی گل اول یک اشتباهی انجام شد و با گل دوم برای ما غافلگیری ایجاد شد، اما در هر صورت از هواداران تیم تشکر می‌کنم. خدا را شکر مستحق این برد بودند و صبوری به خرج دادند. بعد هم کادر فنی و بازیکنان ما که حمایت کردند و توانستیم پیروز شویم. 

عالیشاه در مورد اینکه تدابیر کادر فنی پرسپولیس به خوبی جواب داده و عاملی شده است تا بازیکنان با انگیزه برای جبران وارد زمین شوند، گفت: دانه، دانه بازیکنان چه درون زمین، چه روی نیمکت یا سکوها می‌دانند پیراهن چه تیمی را به تن کردند. چه من باشم، چه بازیکنی دیگر. من خیلی از بازی‌ها روی نیمکت بودم، ولی زمانی که به داخل زمین آمدم تمام توانم را گذاشتم. همان مطلبی که خدمت‌تان عرض کردم، چون برای تیم بزرگی بازی می‌کنم. بچه‌هایی که به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند تلاش خودشان را انجام دادند و بچه‌هایی که در نیمه اول در زمین حضور داشتند، تلاش خودشان را انجام داده بودند. بقیه موارد دیگر بحث‌های فنی است.

وی راجع به اینکه دیگر سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، خاطر نشان کرد: هیچ چیز تمام نشده است. خوشحالی ما فکر می‌کنم، امشب تمام می‌شود و باید فقط به فکر بازی آینده باشیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی پورموسوی و دستیارش از عملکرد داور بابت اخراج بازیکن استقلال خوزستان، گفت: پنالتی اعلام شده  را که همه گفتند پنالتی بود. خطایی هم که روی اوستون ارونوف کنار خط اتفاق افتاد  آن هم فکر کنم پنالتی بود.

«اعضای کادر فنی استقلال خوزستان اعتقاد داشتند بازیکن‌شان  اقدام به تکل نکرده بلکه سُر خورده است.»، عالیشاه در واکنش به این جمله خبرنگاری، پاسخ داد: بازیکن سُر خورده است؟! می‌خواست سُر نخورد.

خدابنده لو: بزرگی پرسپولیس ثابت شد

محمد خدابنده‌لو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان که به برتری 4 بر 3 سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم. هواداران نقش مهمی در بازگشت ما داشتند. پرسپولیس بزرگی خودش را بارها ثابت کرده است و امروز هم ثابت کرد.

وی درباره کمک خود به پرسپولیس برای کسب این پیروزی خاطرنشان کرد: من وظیفه خودم را انجام دادم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در رختکن سرخپوشان بین دو نیمه چه گذشت که باعث شد پرسپولیس چهار گل به آبی‌های اهوازی بزند و به برتری برسد، گفت: فضای سنگینی بر رختکن حاکم بود. سرمربی و بزرگترها، تیم را جمع کردند و شوکی به تیم وارد شد که نتیجه آن را در زمین دیدید.

خدابنده‌لو در مورد اعتراض اعضای تیم استقلال خوزستان به قضاوت کوپال ناظمی تصریح کرد: باید صحنه‌ها را ببینیم. ما تحت تأثیر فشار سنگین ورزشگاه بودیم و فقط به این فکر می‌کردیم که گل بزنیم.

وی درباره نقش شعارهای هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم در پایان نیمه اول بیان کرد: من بیشتر تشویق هواداران را شنیدم. شاید عده‌ای باشند که چنین شعارهایی داده‌اند، اما هواداران پرسپولیس بارها بزرگی خودشان را نشان داده‌اند و حمایت آنها باعث شد به بازی بازگردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد صعود شاگردان اوسمار لوس‌ویرا به صدر جدول عنوان کرد: قضاوت درباره قهرمانی فصل هنوز زود است. دو بازی مهم باقی مانده و ان‌شاءالله که سربلند شویم.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید