انتقاد پرسپولیسی سابق از رفتار نیمکت استقلال

بازیکن اسبق پرسپولیس به انتقاد از رفتار نیمکت استقلال در بازی هفته بیست و یکم پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اشپیتیم آرفی مربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم آنهایی که فوتبال بلد هستند شاهد بودند که هوادار بازی بهتری به نمایش گذاشت. ما متاسفانه در همان دقایق ابتدایی بازی گل خوردیم و بعد از آن هم استقلال دیگر موقعیت روی دروازه ما ایجاد نکرد. خوشبختانه بازیکنان تمام نکاتی که مسعود شجاعی از آنها می‌خواهد را در زمین اجرا می‌کنند. ما قبلا هم گفتیم از جایگاهی که در جدول داریم راضی نیستیم اما هنوز وقت داریم و می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در خصوص حواشی کنار زمین گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است ولی فکر می‌کنم به مربی ما توهین شده است. جای سوال دارد که چرا اول بازی با همدیگر خوب هستیم ولی در طول بازی هر چه که دلمان بخواهد به همدیگر می‌گوییم این نوع رفتار در شان فوتبال ایران نیست.

آرفی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود، گفت: ما هر سال گفتیم ۳ تا تیم بالای جدول شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. اما این چند سال پرسپولیس قهرمان شده است اما خوشبختانه امسال لیگ‌مان رقابتی شده و این موضوع لیگ‌ را جذاب می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم هوادار، هوادار ندارد، گفت: ما با شرایطی که در استادیوم‌ ها داریم نمی‌شود تماشاگر جذب کرد. قطعا هوادار می‌تواند روی بازیکن تاثیر بگذارد و امیدوارم مدیران به این موضوع رسیدگی کنند.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل هوادار تهران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید