شوک ناگلزمن به ژرمن ها پیش از یورو

سرمربی مانشافت در صورت دریافت پیشنهاد خوب ممکن است پیش از یورو اردوی ژرمن ها را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیست جدید تیم ملی فوتبال آلمان بازی مقابل تیم‌های فرانسه و هلند اعلام شد که مهم‌ترین نکته آن دعوت از تونی کروس و بازگشت هافبک رئال مادرید پس از جام جهانی 2018 بود. با این حال سوال مهم خبرنگاران آلمانی در نشست خبری ناگلزمن پس از اعلام این فهرست، در مورد آینده او بود که با پاسخ جالبی هم همراه شد.

ناگلزمن در پاسخ به سوالی در مورد آینده‌اش گفت: "من در حال حاضر تا بعد از مسابقات یورو با تیم ملی آلمان قرارداد دارم. من هیچ قرارداد دیگری در پیش ندارم. تمرکز کامل من روی مسابقات قهرمانی اروپا و تیم ملی آلمان است. اگر پیشنهادی داشته باشم که از آن راضی باشم، احتمال زیادی وجود دارد که قبل از یورو آن را امضا کنم اما در حال حاضر قراردادی روی میز ندارم. همه چیز امکان دارد اما روی یورو تمرکز کرده‌ام."

مربیگری در دورتموند؟

شما این سوال را باید از آن‌ها بپرسید، نه از من.

بازوبند کاپیتانی؟

ایلکای گوندوگان کاپیتان باقی می‌ماند اما مانوئل نویر هم وجود دارد. کاپیتان قرار است نقطه مشترک هم تیمی‌هایش باشد. بازیکنان باید احساس کنند که یک رهبر در تیم خود دارند. او نماینده تیم است.

دعوت نشدن متس هوملز؟

متس اخیراً به اندازه قبل بازی نکرده است. ما اکنون سیستم متفاوتی با یک مدافع میانی کمتر داریم. در حال حاضر بازیکنان دیگری در آنجا حضور دارند. من متس را گزینه ایده‌آلی نمی‌بینم.

انتخاب دروازه‌بان؟

ما با هر دوی آن‌ها (مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن) گفت‌وگو می‌کنیم و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

کنار گذاشتن لئون گورتسکا؟

تصمیم انتخاب بین پاولوویچ و لئون نبود. در چند بازی اخیر لئون بسیار بهتر بوده است، درست است. من در حال حاضر بازیکنان دیگری را جلوتر از لئون می‌بینم. ما بازیکنان دیگری را در نظر داشتیم. همانطور که می‌توانید تصور کنید، گفت‌وگوی خوشایندی با گورتسکا نداشتیم اما باید تصمیم بگیرید.

بازگشت کروس؟

او بسیار مهم است اما تنها ناجی نیست. کروس می‌داند که چه کاری می‌تواند انجام دهد. از طرفی او این را هم می‌داند که چه کارهایی نمی‌تواند انجام دهد. او تفکر بسیار خوبی و آرامش خوبی دارد؛ می‌تواند پیوندی عالی بین خط دفاع و حمله باشد. بسیار خوشحالم که بعد از صحبت‌های زیاد او را متقاعد کردم که برگردد. من برای او ارزش قائلم.

 

دیدگاه تان را بنویسید