مسی باز هم مصدوم شد

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، در بازی برابر نشویل بار دیگر مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ روبروی نشویل قرار گرفت و با نتیجه 1-3 این تیم را شکست داد. 

مسی در نیمه اول ستاره تیمش بود و موفق شد یک پاس گل برای لوئیس سوارز ارسال کند و یک گل هم برای این تیم به ثمر برساند، اما در حالی که تنها پنج دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، به دلیل احساس دردی که داشت، از زمین بازی بیرون رفت تا بار دیگر باعث نگرانی هوادارانش شود. 

در حالی که گمانه‌زنی درباره دلیل تعویض این بازیکن ادامه داشت، تاتا مارتینو در نشست خبری پس از پایان این بازی حاضر شد و به خبرنگاران اعلام کرد که مسی به دلیل مصدومیت تعویض شده تا مشخص شود که او بار دیگر با مشکلاتی روبرو شده است. 

مارتینو در این باره به خبرنگاران گفت: «او از ناحیه ماهیچه پای راستش احساس درد و خستگی بیش از حد داشت. ما نمی‌خواستیم به هیچ وجه روی او ریسک کنیم. سعی کردیم ببینیم که آیا می‌تواند برای دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد اما این درد باعث آزارش بود. فکر می‌کنم او نمی‌تواند در بازی روز شنبه ما را همراهی کند.»

اینترمیامی باید سه روز دیگر در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف دی سی یونایتد برود و مسی در حالی در این بازی غایب خواهد بود که در بازی قبلی این تیم هم برای جلوگیری از مصدومیت و خستگی بیش از حد استراحت کرد و در ترکیب حضور نداشت

 

دیدگاه تان را بنویسید