صحبت استقلالی ها در پایان دربی 103

صحبت های بازیکنان استقلال بعد از دربی 103 را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صحبت های بازیکنان استقلال در پایان دربی 103 پایتخت را در ادامه می خوانید.

سید حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال، پس از تساوی آبی‌ها مقابل پرسپولیس در دربی ۱۰۳ تهران گفت: داربی همیشه به دلیل فشار و استرسی که روی بازیکنان است بازی سختی است. خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم به صورت صد درصد نه ولی فاصله حفظ شد.

او درباره صحبت‌های امید عالیشاه که معتقد بود استقلال صرفا دفاع کرده است، گفت: ببخشید، اگر پرسپولیس سه امتیاز بیشتر از ما داشت، امروز از ابتدای بازی ۱۱ نفری حمله می‌کرد؟ ما سال‌های گذشته هم نوع بازی آنها را دیدیم که چگونه وقت تلف می‌کردند. ما سه امتیاز را حفظ کردیم و مشکل خاصی نیست.

حسینی در واکنش به این سوال خبرنگاران که ظاهرا استقلال صدرنشینی را قربانی بازی زیبا نکرد، گفت: این موضوع نظر شماست اما ما موقعیت داشتیم که گل نشد و این شرایط برای پرسپولیس هم بود.

او درباره اعتقاد بازیکنان پرسپولیس مبنی بر گرفته نشدن پنالتی آنها روی آل‌کثیر نیز گفت: اگر VAR نبود می‌شد اعتقاد داشته باشند اما وقتی VAR هست، اعتقاد چه معنایی دارد؟

کاپیتان استقلال درباره کلین‌شیت خود در این بازی نیز گفت: از آقای غلام‌پور تشکر می‌کنم. امسال خیلی برای من زحمت کشیده‌اند و این کلین‌شیت حاصل یک کار تیمی است. امیدوارم تا انتهای این فصل همین روند ادامه پیدا کند تا به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.  

او درباره پرداخت شدن بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال نیز گفت: ما به قدری مشکل داریم که تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند اما مصاحبه می‌کنند. شما دیدید که تیم‌های مدعی دیگر در نیم فصل چگونه یارگیری کردند. همین امروز تعویض‌های پرسپولیس را دیدید که چه نفرات خوبی داشت و تیم کاملی شده‌اند.

حسینی در پایان اظهار کرد: متاسفانه همه مشکلات برای ما استقلالی‌هاست. به قدری گفته‌ام که ۴۵ درصد از پول‌های فصل قبل ما مانده که خودم خسته شده‌ام قراردادهای این فصل به کنار! فقط از باشگاه گفته‌اند که قرار است ۵ درصد به تیم تزریق شود که امیدوارم باشگاه بیشتر تلاش کند چون ۵ درصد واقعا الان به درد بچه‌های ما نمی‌خورد. اگر واریزی باشد روز شنبه است و امیدوارم قبل از بازی با هوادار صورت بگیرد.

 

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل دربی 103، گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی از دقیقه 30 به بعد، خستگی چند بازی فشرده ما اذیت‌مان کرد و به لحاظ بدنی خسته بودیم. بازی به لحاظ فنی خیلی چیز خاصی نداشت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تساوی بیشتر به سود استقلال بود، گفت: اگر می‌خواستیم مساوی کنیم، اول بازی هم دفاعی بازی می‌کردیم. در 20 دقیقه اول بازی موقعیت داشتیم و بازی دست‌مان بود. خستگی تأثیرگذار بود و در کل بازی خیلی باکیفیتی ندیدیم.

چشمی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: بارها در طول فصل از بچه‌ها تشکر کردم و باز هم تشکر می‌کنم و دَم همه‌شان گرم، مردانگی کردند. بازیکنان ما خیلی مشکلات دارند و از پول‌های سال گذشته و امسال که نگرفتیم، هست و مشکلات فراوان است. یک بار خواهش کردم این تیم را دریابید. استقلال نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر که امکانات کمتری دارد، زحمت کشیده و حقش نیست که ذهن‌ بازیکنان درگیر هزار و یک مشکل باشد. در شب عید نباید این مشکلات را داشته باشیم و حالا شنیدیم که صحبت از پرداخت 5 درصد واریزی در شب عید است.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظار نداشت خطیر پس از دربی به رختکن بیاید؟ گفت: دیدار خشک و خالی فایده‌ای ندارد. باید تلاش کنند مشکلات را حل کنند، من نمی‌گویم که کاری نمی‌کنند ولی وقتی جواب نمی‌دهد باید بیشتر تلاش کنند. از تمام مسئولان باشگاه  تمنا می‌کنم که مشکلات بازیکنان را حل کنند. 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده اما ما هنوز درگیر مطالبات فصل گذشته هستیم. این شرایط انصاف نیست. 

 

آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 103 گفت: به نظرم بازی نسبتاً خوبی بود. فکر می‌کنم در 25 دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم، ولی خُب نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود که صدر را حفظ می‌کردیم و امیدوارم به هدفی که داریم، برسیم. نیمه اول خوب بود، ولی نیمه دوم نه! آنهم به خاطر فشار و حساسیت بازی.

وی در مورد اعتقاد پرسپولیسی‌ها به پنالتی هم گفت: من تکل زده بودم و صحنه را ندیدم، ولی VAR وجود دارد و اگر اتفاقی افتاده بود می‌گرفتند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که کادر فنی این تیم نسبت به عدم جذب بازیکن ناراحت است و این موضوع آیا باعث نمی‌شود بازیکنان فعلی دلسرد شوند، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. حالا نمی‌دانم کادر فنی چه ذهنیتی دارد و شاید آن اتفاق نیفتاده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با این شرایط بد باشگاه کنار می‌آییم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند درباره شرایط مالی این تیم گفت: ما نمی‌خواهیم حاشیه درست کنیم. آرام هم صحبت می‌کنیم. الان من 30 درصد دریافتی داشتم و بعد قراردادم را کم کردم و شد 35 درصد! الان هم شب عید است و 45 درصد از سال قبل طلب دارم. شنیدم قرار است پنج درصد بدهند که فعلاً هم پولی واریز نشده است. پاداش دو سه بازی قبل را زدند، ولی این مشکل ما را حل نمی‌کند.

وی افزود: من خودم طلبم در دلار 25 هزار تومانی بوده، ولی الان دلار 60 هزار تومان است. یکی دو سال دیگر هم دلار 100 هزار تومان می‌شود و پول ما ارزش ندارد. حداقل پول امسال ما را بدهند. ما الان چند ماه است بازی می‌کنیم و واقعاً 35 درصد کم است. باشگاه باید کمک کند و تیم در صدر جدول است.

 

مهدی مهدی‌پور پس از تساوی بدون گل دربی 103، گفت: بازی تاکتیکی بود اما قبول دارم اصلا تماشاگرپسند نبود. برخی مواقع فوتبال زیبا به ویژه در دربی، فدای منافع تیم‌ها می‌شود و امروز هم این اتفاق افتاد. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

وی درخصوص اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند یک پنالتی برای این تیم اعلام نشده است، گفت: صحبت کردن درمورد داوری وقتی VAR وجود دارد، جالب نیست و باید به نظر داور احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به هدفشان رسیدند، گفت: نمی‌گویم به هدف‌مان رسیدیم. گفتم یک فوتبال تاکتیکی بود که البته حوصله هواداران را سربرد. تیم‌ها دنبال منافع خودشان بودند.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه استقلال صدرنشینی را قربانی دربی نکرد، گفت: امروز در کار دفاعی فوق‌العاده عمل کردیم. پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و بیشتر چرخش توپ این تیم هم در زمین خودشان بود. فوتبالی نبود که هوادار خوشش بیاید و به همین دلیل از آنها عذرخواهی می‌کنم.

 

 محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان تلاش کردند هر چند که شرایط خوب نبود اما تلاش خود را کردیم. اگر اول فصل می‌گفتیم باید یار بگیریم به خاطر همین روزها بود و بازیکنان تاکنون به نحو مطلوب کار کرده‌اند و توانسته‌ایم صدر جدول را حفظ کنیم.  با این شرایط در تعویض‌ها و برخی دقایق بازی کار سخت است اما باید ادامه مسابقات را با همین بازیکنان جلو برویم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این بازیکنان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه صحبت‌های این‌چنینی باعث نمی‌شود زحمات بازیکنان استقلال نادیده گرفته شود؟ گفت: ما از ابتدای فصل همواره تشکر کرده‌ایم و بازیکنان از ابتدای فصل ایده‌آل بوده‌اند اما مشکلات استقلال از اول فصل وجود داشت.

نوازی در مورد اینکه چرا مربیان تیم‌ فوتبال پرسپولیس با وجود سه بازیکن جوان روی نیمکت نمی‌گویند بازیکن ندارند؟ گفت: مربی خودشان می‌تواند صحبت کند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

دیدگاه تان را بنویسید