گواردیولا: از ناراحتی دی بروینه خوشم می آید!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نسبت به ناراحتی ستاره تیمش پس از تعویض، واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پپ گواردیولا تایید کرد که از رفتار کوین دی‌بروینه پس از تعویض در جریان بازی مقابل لیورپول ناراحت نیست.

منچسترسیتی در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و در این بازی به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. در جریان این بازی تعویض کوین دی‌بروینه از سوی پپ گواردیولا با خشم این بازیکن مواجه شد و بلافاصله پس از بازی از این مربی اسپانیایی درمورد برخورد شاگردش سوال شد.

گواردیولا درباره واکنش کوین دی‌بروینه پس از تعویض گفت: "خوشم آمد. حالا او خوشحال است. از ناراحتی او خوشم می‌آید!"

بازی؟

فکر می‌کنم این یک بازی بود که مشخص می‌کند سیتی و لیورپول برای سال‌ها چه تیم‌هایی بوده‌اند. در آنفیلد اگر می‌خواهید از چیزی دفاع کنید، باید بازی کنید، بازی کنید و بازی کنید. ما به حریف پنالتی دادیم و دیر یا زود در این استادیوم شما 15 یا 20 دقیقه وقت دارید و به نظر می‌رسد سونامی برای هر کسی که توپ را در اختیار دارد، رخ می‌دهد.

از واکنش دی‌بروینه ناراحت نیستید؟

این خوب است. او در بازی بعدی این شانس را دارد که ثابت کند چقدر اشتباه کردم.

بازی در آنفیلد؟

می‌دانم که بازی در آنفیلد چقدر سخت است. در اتحاد هم سخت است، لیورپول 8 سال است که در آنجا پیروز نشده است! ما ثابت می‌کنیم که رقبای باورنکردنی‌ای هستیم. من برد را ترجیح می‌دهم، اما آن‌ها سال‌هاست که کیفیت خود را ثابت کرده‌اند.

احترام به یورگن کلوپ؟

ما برای نشان دادن این احترام نیازی به در آغوش گرفتن یکدیگر نداریم. او از باشگاهش دفاع می‌کند، من از باشگاه خودم. تاریخ ما گویای خودش است. هنوز 10 بازی تا پایان فصل داریم، اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد.

دیدگاه تان را بنویسید