علت نتایج ضعیف سپاهان خارج از زمین فوتبال!

مربی سپاهان علت 6 شکست متوالی این تیم را اتفاقات خارج از زمین فوتبال عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هوگو آلمیدا در نشست خبری پس از بازی با استقلال گفت: امروز یک باخت برای ما بود، باورم این است که خوب بازی کردیم. شانس داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به این تیم و گروهی که داریم افتخار می‌کنم. تا آخر جنگیدند ولی فوتبال همین است. تازه نیم فصل دوم شروع شده و اولین بازی را انجام داده‌ایم. باید ادامه دهیم و بردهایمان را آغاز کنیم.

مربی تیم سپاهان در پاسخ به اینکه توقع می‌رفت این تیم مقابل استقلال هجومی‌تر بازی کند، گفت: استقلال یک تیم خوب و تدافعی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. از اول گفتم که ما شانس و موقعیت ایجاد کردیم ولی در آخر استقلال یک بر صفر پیروز شد. باورم این است که ما موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم و من اهمیت نمی‌دهم که بازی تدافعی باشد یا تهاجمی. اهمیتم به بازیکنان و تیم خوبم است. به نظرم خوب بازی کردیم و متاسفانه در نهایت استقلال پیروز شد.

هوگو آلمیدا در پاسخ به اینکه چه اتفاقی افتاده که سپاهان 6 بازی متوالی را شکست خورده، گفت: هیچ اتفاقی در تیم نیفتاده و همه می‌دانند که در 2 ماه گذشته چه اتفاقاتی برای تیم سپاهان افتاد. ساده نیست که بخواهیم بازیکنان را کنترل کنیم و بتوانیم از ذهن‌شان این مسائل را دور کنیم. باورم این است که تیم قدرتمندی داریم و تا بازی آلومینیوم که این اتفاقات نیفتاده بود، داشتیم خوب کار می‌کردیم تا اینکه اتفاقاتی بیرون از زمین فوتبال برای ما افتاد. باورم این است که ما برمی‌گردیم و بردهایمان شروع می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه اتفاقات بیرون زمین چه چیزی است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم نیاز باشد در خصوص آنها صحبت کنم زیرا همه شما می‌دانید چه اتفاقاتی رخ داده است.مربی تیم سپاهان در خصوص اینکه در چند سال اخیر بازیکنان زیادی فروخته و درآمد زایی داشته و آیا با این شرایط باز هم می‌توان کار را به خوبی پیش برد، اظهار داشت: البته. همانطور که می‌دانید تیم سپاهان آکادمی خیلی خوبی دارد. بازیکنان خوبی نیز در تیم‌های پایه دارد. ما افتخار می‌کنیم. در مورد فروش آنها نیز یک نقطه مثبت برای باشگاه است. درآمدی برای باشگاه است و ما همچنان ادامه می‌دهیم و امروز هم همانطور که اشاره کردند، یک بازیکن جدید در تیم ما بود به نام عباس حبیبی که تیم زیر 17 سال تیم پایه‌ها به جمع ما اضافه شده بود. مطمئن باشید که باز هم بازیکنان بیشتری خواهد دید.

آلمیدا در خصوص اینکه آیا مورایس در کنار زمین بود، نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد، گفت: البته. او رئیس و رهبر تیم ماست ولی ما در طول هفته کارمان را انجام داده بودیم و بازیکنان ماموریت خودشان را داشتند. بالاخره رئیس وقتی روی نیمکت نباشد، یک حس متفاوتی بازیکنان داشته باشند ولی من به شخصه تمام تلاشم را کردم. برد و باختش را فکر نمی‌کنم تاثیری داشته باشد.

وی در انتها نیز گفت: صحبت آخر هم در خصوص هواداران سپاهان است و تعداد کمی این همه مسیر را به ورزشگاه آمده بودند و متاسفانه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید