استقلال ۱-۰ سپاهان

استقلال فاتح نبرد بزرگ؛ سپاهان شش تایی شد!+ عکس و ویدیوی گل

استقلال ششمین باخت متوالی سپاهان را به این تیم تحمیل و با 39 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حساس ترین بازی هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از ساعت 17:15 روز سه شنبه، به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و با تک گل روزبه چشمی حریفش را شکست داد و 39 امتیازی شد.

سپاهان هم 31 امتیازی ماند. بازی دو تیم در دور رفت با یک گل به سود سپاهان به پایان رسید.

این ششمین باخت متوالی سپاهان در تمام رقابت ها بود. شاگردان مورایس دو بازی در لیگ قهرمانان به الهلال واگذار کردند و در لیگ هم مقابل گل گهر، شمس آذر،آلومینیوم اراک و استقلال بازنده شدند!

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، گوستاوو بلانکو، جلال الدین ماشاریپوف.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رضا اسدی، برایان دابو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، محمد جواد حسین‌نژاد، سیاوش یزدانی.

دقیقه 4: پرتاب اوت میلاد زکی پور در محوطه جریمه به سهرابیان رسید که ضربه این بازیکن هنگام دفع توپ به دستش برخورد کرد و نیمکت نشینان و بازیکنان سپاهان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. دقیقه 10: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد که شوت مهدی پور از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 12: بلانکو در محوطه جریمه توسط یزدانی سرنگون شد که باز هم حیدری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه 18: ارسال ضربه کاشته رامین رضاییان مستقیم به سمت دروازه رفت که حسینی توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 31: ارسال کرنر رضاییان را بلانکو دفع کرد و در برگشت نیز ضربه سر نورافکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 35: شلیک روزبه چشمی با واکنش نیازمند رو به رو شد اما او هرچه تلاش کرد به توپ نرسید و استقلال به زیبایی گل اول خود را به ثمر رساند. دقیقه 43 اشتباه و تعلل مدافعان استقلال، شهریار مغانلو را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد اما ضربه او به تیر برخورد کرد و در برگشت هم سپاهانی ها به توپ نرسیدند. دقیقه 63 اعرابی با حسینی تک به تک شد اما کاپیتان استقلال با یک واکنش خوب مانع گلزنی سپاهان شد. دقیقه 67: موقعیت عالی برای استقلال با بی‌دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 73: به‌هم‌ریختگی مدافعان استقلال باعث شد تا توپ در داخل محوطه جریمه و در موقعیت عالی به ماشاریپوف برسد اما این بازیکن با بی‌دقتی توپ را راهی اوت کرد. دقیقه 75: شوت آریا یوسفی هم با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

photo_2024-02-27_19-19-29

استقلال تهران رافائل سیلوا

استقلال تهران سپاهان استقلال سپاهان مهدی مهدی پور محمدجواد حسین نژاد

جواد نکونام

استقلال تهران سپاهان استقلال سپاهان روزبه چشمی

استقلال تهران سپاهان استقلال سپاهان روزبه چشمی

استقلال تهران سپاهان استقلال سپاهان روزبه چشمی شهریار مغانلو

استقلال تهران سپاهان استقلال سپاهان امید نورافکن آرش رضاوند

 

 

برنامه و نتایج هفته هجدهم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت 
گل گهر سیرجان

3

0

نساجی سه شنبه 8 اسفند 14:30
فولاد

1

1

ملوان سه شنبه 8 اسفند 16
استقلال

1

0

سپاهان سه شنبه 8 اسفند 17:15
تراکتور

 

 

استقلال خوزستان چهارشنبه 9 اسفند 14:30
شمس آذر

 

 

مس رفسنجان چهارشنبه 9 اسفند 15
آلومینیوم اراک

 

 

هوادار چهارشنبه 9 اسفند 15
پیکان

 

 

صنعت نفت  چهارشنبه 9 اسفند 15
ذوب آهن

 

 

پرسپولیس چهارشنبه 9 اسفند 17:15

دیدگاه تان را بنویسید