چلسی ۰-۱ لیورپول

لیورپول با بچه مدرسه ای ها قهرمان جام اتحادیه شد!+ عکس و ویدیو/ جشن قهرمانی

لیورپول با بازیکنان جوان خود و با شکست چلسی قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کمک داوران فعال ویدئویی دو گل را مردود کردند تا دیدار تیم های چلسی و لیورپول در فینال جام اتحادیه انگلیس در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد اما دقیقه 118 لیورپول گل برتری را زد و برای دهمین بار قهرمانی این جام شد.

جنگ قرمزها و آبی ها در جام اتحادیه انگلیس بی نهایت جذاب بود اما گل نداشت. در این دیدار ابتدا چلسی موفق به گلزنی شد اما آفساید میلی متری  گل استرلینگ را مردود کرد. در ادامه لیورپول توسط فن دایک به یک گل دست پیدا کرد اما VAR دخالت کرد و این گل نیز مردود شد تا بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد. در این مسابقه بارها دو تیم تا آستانه گلزنی رفتند اما عملکرد خوب دروازه بان ها به خصوص کلهر مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 118 روی کرنر ارسالی سیمیکاس، باردیگر فن دایک با ضربه سر دروازه پتروویچ را باز کرد تا لیورپول با همین یک گل فاتح جام شود.

در این بازی بازیکنانی چون صلاح، نونیس، ژوتا، آرنولد، آلیسون، تیاگو، سوبوسلای و چند ستاره دیگر لیورپول غایب بودند و کلوپ با ترکیب بازیکنان جوان خود این جام را کسب کرد.

در این مسابقه گراونبرخ نیز با مصدومیت مواجه شد و از بازی بیرون رفت. تصمیم داور در خطا نگرفتن روی این بازیکن اعتراض کلوپ و لیورپولی ها را به همراه داشت.

کائومین کلهر در این مسابقه 9 سیو موفق داشت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی دهم لیورپول به شمار می‌رود.

لیورپول در 3 فینال داخلی اخیر خود برابر چلسی به میدان رفته که در نهایت هر 3 مسابقه را با پیروزی به پایان رسانده است. هر 3 مسابقه در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

چلسی به اولین تیم تاریخ انگلیس تبدیل شد که در 6 فینال پیاپی داخلی شکست خورده است. 

لیورپول یورگن کلوپ

لیورپول یورگن کلوپ

لیورپول چلسی لیورپول ویرجیل فن دایک

لیورپول

یورگن کلوپ

لیورپول

لیورپول ویرجیل فن دایک کائویمین کلهر

لیورپول ویرجیل فن دایک

لیورپول چلسی لیورپول اندرو رابرتسون مالو گوتسو

لیورپول چلسی لیورپول واتارو اندو انسو فرناندس

لیورپول چلسی لیورپول گودی خاکپو گودی گاکپو مویسه کایسدو

چلسی بن چیلول

لیورپول چلسی لیورپول

 

دیدگاه تان را بنویسید