عکس| لحظات باشکوه نیوکاسلی ها بعد از شکست در فینال جام اتحادیه!

در پایان دیدار نیوکاسل مقابل منچستریونایتد هواداران این تیم با وجود شکست مقابل شیاطین سرخ تیم شان را تشویق کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچستریونایتد با برتری 2-0 مقابل نیوکاسل موفق به فتح جام اتحادیه شد تا بعد از شش سال، طعم کسب جام را بچشد. این شکست، ناامیدی هزاران هوادار نیوکاسل را به همراه داشت که بعد از 24 سال انتظار، حضور در فینال را با جام به پایان نرساندند.

شاگردان ادی هاو به دنبال کسب اولین جام مهم خود بعد از سال 1969 در ورزشگاه ومبلی بودند اما حریف شاگردان آماده تن هاخ نشدند. با این وجود، هواداران نیوکاسل در اقدامی جالب توجه بعد از پایان بازی تلاش اعضای تیم را ستوده و به احترام شان از جای خود برخاستند.

برای بسیاری از هواداران نیوکاسل حاضر در ورزشگاه، این فینال اولین فینال عمرشان بود. آنها حسابی تیم شان را در طول بازی تشویق کردند و شاگردان هاو هم برای هدف هیجان انگیز و تغییر تاریخ حسابی جنگیدند. آنها اما بدشانس بودند که گیر آماده ترین منچستر این چند سال اخیر افتادند و شانسی برای برد نداشتند.

هواداران نیوکاسل اما قدردان روحیه جنگنده و بازی خوب تیم شان در فینال بودند و بعد از به صدا در آمدن صوت پایان بازی، به صورت یکپارچه، پرچم های سیاه و سفیدی را که برای قهرمانی آماده کرده بودند را به اهتزاز درآورده و برای شاگردان هاو، دست و هورا کشیدند.

این حرکت هواداران نیوکاسل جو باشکوهی به ورزشگاه ومبلی داد و برای لحظاتی حتی جشن قهرمانی یونایتدی ها را نیز تحت الشعاع قرار داد. بازیکنان تیم نیوکاسل نیز در این لحظات با چهره هایی غمگین و گاها اشک آلود به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

30mrzsfx

qg21afih

دیدگاه تان را بنویسید