3 باخت در 8 روز برای بایرن؛ صدای پای مورینیو در مونیخ؟

بایرن مونیخ در ادامه نتایج کابوس وار خود، مقابل بوخوم هم شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روزهای سرد بایرن مونیخ گویا قرار نیست که اتمامی داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا آن ها با توماس توخل، در آستانه رسیدن به نقطه پایان باشند.

بایرن حالا سه بازی پیاپی است که شکست خورده و در آستانه حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. آن ها در ابتدای هفته گذشته، با 3 گل مغلوب بایرلورکوزن شدند و چهارشنبه شب هم در دیداری حساس مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان، با یک گل تن به شکست دادند و حالا یکشنبه شب باز هم در بوندسلیگا مقابل بوخوم، با نتیجه 3-2 شکست خوردند. این نتایج یعنی فاصله ای 8 امتیازی با بایرلورکوزن در صدر جدول و کاری سخت در بازی برگشت مرحله یک هشتم مقابل لاتزیو برای صعود.

با این شرایط، توماس توخل شاید دیگر شانس زیادی برای ادامه دادن روی نیمکت باواریایی ها نداشته باشد. هرچند که او انگار حتی به استعفا فکر هم نمی کند و می خواهد برای احیای جایگاه خود در بایرن بجنگد. از طرفی به گفته رسانه ها، ژوزه مورینیو بی میل نیست تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و جانشین توخلی شود که بایرن را وارد بحران کرده است. حتی گفته می شود که مورینیو مشغول یادگیری زبان آلمانی است تا اگر پیشنهاد بایرنی ها رسید، بی تردید به آن پاسخ مثبت بدهد.

باید دید درنهایت و در این مقطع حساس از فصل، سرنوشت نیمکت داغ بایرن به کجا خواهد رسید. آیا این تیم با یک تغییر در سکان هدایت خود، دوباره قدرت خود را بازیابی می کند یا این که با همین روند، شانس های قهرمانی در تورنمنت های مختلف را یکی پس از دیگری بر باد می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید