جی پلاس،

جنجال‌های جهان ورزش| نامتعارف‌ترین جوایز بهترین بازیکن بازی در فوتبال +عکس

برخی از فوتبالیست ها پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جایزه هایی دریافت کردند که قابل خوردن و استفاده کردن بودند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: بهترین بازیکن زمین در رقابت های مهم فوتبال معمولا به عنوان یادگاری جایزه دریافت می کند. این جایزه که از طرف مسابقات، اسپانسر یا باشگاه ها اهدا می شود طراحی مخصوصی دارد. با این حال در برخی بازی ها یا لیگ ها به بهترین بازیکن میدان جایزه های غیرمتعارف و عجیبی دادند. اغلب آن ها موادغذایی بودند اما حیوان زنده هم در بین آن ها مشاهده شده است. 

ماهی 

مارتین اودگارد، بازیکن آرسنال به صورت قرضی برای رئال سوسیداد بازی می کرد. هافبک نروژی یک بار به عنوان بهترین بازیکن یک ماهی بزرگ هدیه گرفت. 

جنجال های جهان ورزش

یک کیسه سیب زمینی

دنیل استونتن در یکی از بازی هایش برای ویکلو درخشید و به عنوان بهترین بازیکن یک کیسه سیب زمینی جایزه گرفت. تصویری از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

جنجال های جهان ورزش پیازچه

در باغچه باشگاه نیمه حرفه ای لوییس اف سی انواع مختلف سبزیجات و میوه می کارند و گاهی از آن به عنوان جایزه بهترین بازیکن زمین استفاده می کنند. در سال ۲۰۲۲ آیو اولوکوگا پیازچه دریافت کرد. 

جنجال های جهان ورزش

بنزین 

جایزه بازیکن سودانی به عنوان بهترین بازیکن زمین بنزین بود. او با یک گالن بنزین به خانه رفت. 

جنجال های جهان ورزش

دوچرخه

استفن گلس، بازیکن تیم آبردین پس از فینال لیگ کاپ ۱۹۵۵ برابر داندی بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه اش یک دوچرخه کوهستان بود. 

جنجال‌های جهان ورزش

کارت هدیه

جورج مالولکا، هافبک تیم کایزر چیفس آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۴ یک کارت هدیه بزرگ از طرف ABSA بانک دریافت کرد. 

جنجال های جهان ورزش

ماست و نان 

در یکی از دیدارهای لیگ اوگاندا به بهترین بازیکن بازی ماست و نان جایزه دادند. نکته عجیب آن بود که روی بسته نان لوگو این رقابت ها حک شده بود. 

جنجال های جهان ورزش

کباب پز و پیش بند

در آرژانتین کباب کردن گوشت مانند یک مذهب است. به همین خاطر لائوتارو آکوستا، بازیکن لانوس پس از پایان بازی سوپرجام ۲۰۱۶ از دریافت کباب پز و پیش بند خوشحال شد. 

جنجال های جهان ورزش

۵ گیگ دیتا

هلومفو ککانا زمانی که برای تیم مملودی ساندونس آفریقای جنوبی بازی می کرد جایزه ۵ گیگ دیتا موبایل از اسپانسر تلکام دریافت کرد. 

جنجال های جهان ورزش

پیتزا

کانر سامون، بازیکن تیم پاتریک تیستل اسکاتلند پس از پایان بازی یک پیتزا دریافت کرد. به نظر می رسد او از جایزه خود راضی است. 

جنجال های جهان ورزش

دمپایی

یک فوتبالیست غنایی پس از این که بهترین بازیکن زمین شد در کمال ناباوری یک جفت دمپایی به عنوان جایزه دریافت کرد. 

جنجال های جهان ورزش

بازی ویدئویی

سعید بن رحمه پس از درخشش در جام اتحادیه انگلیس با پیراهن برنتفورد جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد اما در کنارش کپی از بازی کراش باندیکوت برای PS4 نیز به او اهدا شد. 

جنجال های جهان ورزش

کاری

باشگاه کارلایل یونایتد با رستوران هندی وایسروی قرارداد بست تا در صورتی که بازیکنانشان بهترین بازیکن میدان شوند به عنوان جایزه به آن ها خورش کاری بدهد. 

جنجال های جهان ورزش

کینگ برگر

فرانکو آرمانی دروازه‌بان برجسته تیم ریورپلاته در سال ۲۰۱۸ پس از پایان بازی تاج کینگ برگر را دریافت کرد. او جایزه اش را بر سرش گذاشت. 

جنجال های جهان ورزش

چیپس و کیک

زک ویلیامز پس از دیدار کرو الکساندرا به عنوان جایزه بهترین بازیکن میدان کیک و چیپس دریافت کرد.

جنجال های جهان ورزش

۵۰۵۵ پوند

منچسترسیتی تابستان گذشته در یک بازی دوستانه ۵ بر ۳ یوکوهاما مارینوس را شکست داد. ارلینگ هالند دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. او به عنوان جایزه چک یک میلیون ینی دریافت کرد که معادل ۵۰۵۵ پوند می شود. 

جنجال های جهان ورزش

مرغ زنده 

گورنیک زابژه لهستانی یک مرغ زنده به عنوان جایزه بهترین بازیکن بازی به خانه برد. حسن کجوک نیز پس از درخشش در دیدار نیاسا بیگ بولتس و کارونگا یونایتد در مالاوی یک کارتن هدیه گرفت که رویش نوشته شده بود: "کجوک بی بی" درون آن مرغ زنده ای بود که بال هایش را قرمز رنگ کرده بودند به خاطر رنگ پیراهن تیم بولتس. کجوک از دریافت چنین جایزه ای شوکه شد. 

جنجال های جهان ورزش

جنجال های جهان ورزش

دیدگاه تان را بنویسید