اوضاع عجیب بارسلونا و بیخیالی ژاوی!

بعد از حذف بارسلونا از جام حذفی اسپانیا، بدشانسی را عامل باخت تیمش دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا چهار بر دو شکست خورد تا وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

ژاوی هرناندس، سرمربی بارسا، پس از شکست برابر بیلبائو گفت: فکر می‌کنم در این بازی بدشانس بودیم. با وجود شکست احساس آرامش دارم و به بازیکنان افتخار می‌کنم؛ چرا که تلاش زیادی را از خود نشان دادند. برابر تیمی بازی کردیم که در خانه‌اش بسیار خوب بازی می‌کند. بعد از قرعه‌کشی هم گفتم که بدشانس بودیم و با حریف بسیار خوبی مواجه شدیم.

او ادامه داد: یامال پس از آنکه بازی مساوی شد فرصت بسیار خوبی داشت و می‌توانست شرایط بازی را تغییر دهد اما از این فرصت استفاده نکرد. به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ چرا که هم خوب بازی کردند و هم نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. نبود تمرکز باعث می‌شود تا گل‌های زودهنگامی را دریافت و کارمان را سخت کنیم. حریف را به‌خوبی بررسی کردیم. وقتی یک بازی برگزار می شود و آن هم در خانه حریف است طبیعی است که کسب پیروزی سخت است. کناررفتن از جام حذفی تاسف‌آور است با این حال سربلند حذف شدیم.

ژاوی درباره کناررفتن از جام حذفی و همچنین شکست برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا و از دست رفتن شانس قهرمانی در آن رقابت‌ها گفت: من آرام هستم؛ چرا که جام‌های مهمی باقی مانده است. باید به لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم. می‌توانیم در پایان به خود افتخار کنیم. دیدار سختی برابر ویارئال در لالیگا پیش رو داریم و باید در این بازی به پیروزی برسیم.

بارسلونا در لالیگا با ۴۴  امتیاز در رده سوم است و با تیم صدرنشین ژیرونا هشت امتیاز فاصله دارد. آبی‌-اناری‌ها در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم با قرعه ناپولی روبه‌رو شده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید