هدف بزرگ ژاوی برای تکرار قهرمانی سوپرجام

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت که این تیم قصد دارد قهرمانی فصل قبل در سوپرجام را تکرار کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ژاوی هرناندس در نشست خبری پیش از فینال سوپر جام اسپانیا که یکشنبه شب بین‌ تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید و در ریاض عربستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تقابل با رئال همیشه هیجان‌انگیز است و وقتی پای جام قهرمانی در میان باشد، ال‌کلاسیکو حساس‌تر می‌شود. برای این دیدار مهم، آماده هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با ارائه نمایشی عالی و تسلط بر توپ و میدان، به هدفمان که همان برتری و کسب جام است، دست پیدا کنیم.

ژاوی با تمجید از سرمربی رئال‌مادرید، بیان کرد: بی تردید آنچلوتی یکی از بهترین مربیان تاریخ است و این مهم را در تمامی کشورهایی که مربیگری کرده، با کسب جام‌های متعدد اثبات کرده است.

سرمربی بارسلونا بیان کرد: رئال‌مادرید بازیکنان باکیفیت و تاثیرگذاری دارد که تحت هدایت آنچلوتی، برای هر دقیقه بازی‌های خطرناک هستند. معتقدم همیشه برای بازی با رئال باید برنامه کاملی برای دقایق مختلف داشت. تمام وجودمان را به کار می‌گیریم تا مثل سال گذشته با برتری مقابل رئال به قهرمانی سوپرچام برسیم.

وی در مورد شرایط پدری و بالده گفت: پدری به طور کامل آماده شده و برای دیدار فردا آماده است. بالده نیز بر مصدومیت خود غلبه کرده و مهیا شده است. بالده توانایی‌های خوبی دارد و روی او حساب می‌کنیم.

ژاوی در مورد مصدومیت رافینیا بیان کرد: متاسفانه این مهاجم برزیلی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما فران توس و یامال در دسترس هستند. هرچند یامال تنها ۱۷ سال سن دارد، اما می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به‌نظر می‌رسد آرائوخو برای دیدار فردا شب به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد تا مانع از نفوذهای وینیسیوس شود گفت: عادت ندارم در نشست‌های خبری به سئوالات فنی پاسخ بدهم تاکتیک تیم‌ها در زمین مشخص می‌شود نه در کنفرانس خبری.

دیدگاه تان را بنویسید