جی پلاس

لیونل مسی خودش را THE BEST نمی داند؟

لیونل مسی برای اولین بار بعد از برنده شدن یک جایزه واکنشی به آن نداشته است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،شبنم روحی: برگزاری مراسم THE BEST 2023 (بهترین های سال فیفا) به مانند همه دوره ها حواشی زیادی داشت که مهم ترین آن پیروزی لیونل مسی بر امباپه و هالند برای کسب عنوان بهترین مرد بازیکن سال بود.

انتقاداتی به اسامی حاضر در تیم منتخب سال هم صورت گرفت اما برنده شدن لئو به اندازه ای عجیب بود که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

نکته جالب توجه اینکه لیونل مسی که در مراسم غایب بود، با گذشته بیش از 24 ساعت از اعلام برنده شدنش هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است. مسی حتی زمانی که جوایز انفرادی در سطح لیگ داخلی را هم تصاحب می کرد با انتشار پستی از افرادی که به او رای دادند تشکر می کرد اما هنوز این اتفاق بعد از THE BEST رخ نداده است.

ضمن اینکه صفحه رسمی باشگاه اینترمیامی آمریکا که لئو را در اختیار دارد هم این جایزه را به ابرستاره خود تبریک نگفت و شاید این خواسته خود لئو باشد.

به نظر می رسد غیبت مسی در مراسم و سکوتش بعد از برنده شدن جایزه نشان می دهد او هم خودش را مستحق دریافت آن نمی داند.

فیفا نسبت به غیبت لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه سه نامزد نهایی دریافت جایزه در مراسم بسیار خشمگین است و حالا سکوت مسی نیز این خشم را چند برابر کرده است. باید دید سرانجام واکنش لئو به این جایزه جنجالی چه خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید