سوارس و مسی دوباره هم تیمی شدند+عکس

لوئیس سوارس به اینترمیامی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لوئیس سوارس، مهاجم فصل گذشته گرمیو برزیل، با قراردادی رسمی به تیم اینترمیامی آمریکا پیوست.

باشگاه آمریکایی با انتشار توییتی آغاز همکاری با مهاجم اروگوئه‌ای را تایید کرد.

باشگاه اینترمیامی امروز، جمعه 22 دسامبر، اعلام کرد که لوئیس سوارس تا فصل 2024 با این باشگاه قرارداد امضا کرده است. این باشگاه در صفحه توییترش عکسی از 4 کودک منتشر کرد که پیراهن لیونل مسی، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و سوارس را به تن دارند و به همراه آن نوشت: "هیچ چیز زیباتر از بازی با دوستان نیست."

1969948

این انتقال زمستانی، سوارز را با لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا دوباره هم‌تیمی می‌کند. این 4 بازیکن در بارسلونا کنار هم بازی کرده بودند و خاطرات زیادی کنار یکدیگر دارند.

سوارس در فصل جاری برای گرمیو برزیل بازی می‌کرد. در سن 36 سالگی، او دومین گلزن برتر سری A برزیل بود و در 53 بازی در تمام رقابت‌های در فصل گذشته 26 گل زد و 17 پاس گل ارسال کرد.

1969949

خورخه ماس، رئیس باشگاه اینترمیامی، درباره این انتقال گفت: "ما خوشحالیم که از لوئیس سوارس یک مهاجم در سطح کلاس جهانی استقبال می‌کنیم. لوئیس یک بازیکن سرسخت است که روحیه برنده شدن او، تجسم آنچه ما از بازیکنان خود می‌خواهیم را نشان می‌دهد. ما به هواداران خود قول دادیم که بهترین بازیکنان جهان را جذب کنیم تا تیمی بسازیم که بتواند در بالاترین سطح آمریکا رقابت کند."

جدا از دوران مشهوری که در بارسا کنار مسی و نیمار داشت، رزومه اروپایی سوارس شامل حضور در آژاکس، لیورپول و اتلتیکومادرید است. سوارس در طول دوران حرفه‌ای خود که از باشگاه ناسیونال اروگوئه آغاز شد، نزدیک به 475 گل به ثمر رسانده و بیش از 20 جام به دست آورده است.

1969947 تصویری که از ویدیوی معرفی سوارس منتشر شده مشخص است که در اینترمیامی شماره 9 را به تن می‌کند.

دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی، درباره انتقال سوارس به لیگ حرفه‌ای آمریکا همچنین گفت: "ما خوشحالیم که بازیکن با کیفیتی مانند لوئیس سوارس به باشگاه ما ملحق شده است. او به تیمی می‌پیوندد که الهام‌بخش نسل بعدی است و ما مشتاقانه منتظر حضور او کنار هم تیمی‌های سابق و بازیکنان جوان آکادمی باشگاه در میدان هستیم."

سوارس با 68 گل در 138 بازی، بهترین گلزن تاریخ اروگوئه است. او در 4 جام جهانی بازی کرده و در سال 2011 قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را تجربه کرد. او درباره پیوستن به این باشگاه گفت: "بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام که در این چالش جدید با اینتر میامی همکاری می‌کنم. بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم و آماده‌ام تا رویای کسب عناوین بیشتر با این باشگاه بزرگ را به واقعیت تبدیل کنم. من به آنچه که می‌توانیم با جاه طلبی مشترک خود به دست آوریم، خوشبین هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران بزرگی را که درباره‌شان شنیده‌ام، در حالی که پیراهن اینترمیامی را می‌پوشم، شاد کنم و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره با دوستان و بازیکنان بزرگ هستم. همچنین مشتاق دیدار با هم تیمی‌ها و مربیان جدیدم هستم."

دیدگاه تان را بنویسید