نتایج فوتبال اروپا

چلسی برد و هشتم شد/ لورکوزن همچنان بدون باخت

تیم فوتبال چلسی با برتری خفیف مقابل فولام به رده هشتم جدول صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که طی آن، تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه یک بر صفر فولام را شکست داد و به نهمین برد خود در فصل جاری دست یافت.

کول پالمر بازیکن جوان چلسی در دقیقه 4+45 از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را به ثمر رساند. چلسی با این برد خانگی 31 امتیازی شد و به مکان هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد. فولام نیز با با قبول یازدهمین شکست این فصل، 24 امتیازی باقی ماند و از رتبه سیزدهم تکان نخورد.

 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با یک بازی دیگر پیگیری می‌شود که در آن تیم‌های نیوکاسل و منچسترسیتی از ساعت 21 در ورزشگاه سنت جمیز پارک به مصاف هم خواهند رفت.

قهرمانی لورکوزن در نیم فصل بوندس لیگا

در ادامه هفته هفدهم رقابت های بوندسلیگا ۵ بازی برگزار شد. در حساس ترین بازی بایر لورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی مهمان آگزبورگ بود و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

لورکوزن با پیروزی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با بایرن مونیخ تیم دوم جدول رده‌بندی به ۴ امتیاز افزایش داد البته بایرن یک بازی عقب افتاده برابر یونیون برلین دارد که از صورت پیروزی در آن دوباره اختلاف به یک امتیاز کاهش می یابد.

لورکوزن در صورت پیروزی بایرن مونیخ در بازی عقب افتاده بازهم در صدر باقی خواهد ماند و به این ترتیب شاگردان آلونسو با ۴۵ امتیاز از ۱۷ بازی  بدون شکست در تیم فصل نخست قهرمان شدند.

نتایج دیگر بازی ها

کلن ۱-هایدنهایم۱

فرایبورگ ۰-یونیون برلین ۰

ماینتس ۱-وولفسبورگ۱

لایپزیگ ۰-آینتراخت ۱

دیدگاه تان را بنویسید