جی پلاس

همه استادیوم می سازند شما چطور؟!

مدیرعامل استقلال در حالی امروز تفاهم نامه همکاری با شرکت مالزیایی امضا کرد که به نظر می رسد راه بسیار درازی پیش رو دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یک شرکت مالزیایی امروز در مقابل چشم رسانه ها، تفاهم نامه همکاری با استقلال امضا کرد تا هواداران این تیم به داشتن استادیوم اختصاصی امیدوار شوند، اما شواهد و قرائن و حتی صحبت های خود خطیر نشان می دهد که این تفاهم نامه ارتباطی به ساخت ورزشگاه ندارد.

خطیر پس از امضای این تفاهم نامه گفت: سندی که امروز امضا می کنیم، یک تفاهم نامه تعهدآور نیست و فقط ما را متعهد می کند که نسبت به فراهم آوردن مقدمات اولیه مانند پیدا کردن زمین مناسب برای ساخت استادیوم اقدام کنیم.

صحبت های خطیر نشان می دهد که هدف از این مراسم و پروپاگاندا بیشتر این بوده که وی بتواند در مذاکراتش با سازمان ها و نهادهای ذی ربط زمین و سایر مجوزها را دریافت کند. مشخص نیست که این تعهد چه معنای دیگری دارد؟ یعنی باشگاه استقلال به طرف مالزیایی تعهد داده زمین پیدا کند؟ و اگر این کار را نکند، شرکت خارجی شکایت می کند که چرا زمین پیدا نکردید!؟

ای اولین بار نیست که باشگاه استقلال به دنبال احداث ورزشگاه اختصاصی است و مدیران قبلی هم بارها چنین تیتری را تحویل رسانه ها داده اند که در ادامه مشاهده می کنید.

ورزشگاه استقلال

ورزشگاه استقلال

ورزشگاه استقلال

ورزشگاه استقلال

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید